Ga naar inhoud


IntelliPark uitzetten van in te bouwen hd in openATV v5.3


FtoA

Aanbevolen berichten

In deze handleiding staat dat de stroombesparende functie van de HD uitgezet dient te worden.

De winkelier die ik dit vroeg wist echter nergens van. Is dit verouderde info die niet meer geldt voor openATV v5.3? Of gebeurd dat bij het installeren automaties?
 

Hier staan instructies
Hoe geef ik die linux commandos door, via Lubuntu op de laptop?

De genoemde wdidle3.exe is ook op geen betrouwbare site  meer te vinden

 

De STB wordt alleen voor opname en afspelen gebruikt, hij is stand alone. HD word een 320 of 500gb.

aangepast door FtoA
Link naar reactie
Delen op andere sites


in openvix kan je dat instellen dat de HDD na een bepaalt aantal minuten gewoon uitgeschakeld word.Zal in andere images ook wel inzitten.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat doe je ook in het image.Niet op de schijf.Zie er wel het nut niet van in de schijf constant te laten spinnen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik het begrijp gaat het om een conflict tussen software Intellipark van de hd fabrikant en Linux. : IntelliPark ist eine Technik zum Energiesparen, bei der die Schreib-/Leseköpfe der Festplatte regelmäßig geparkt werden. Linux verfügt jedoch über einen eigenen Mechanismus und versucht ebenfalls die Festplatten zu parken. Diese beiden Techniken kommen sich in die Quere (das Problem wurde seit Jahren von beiden Seiten nicht behoben!)

 

De tool die dit probleem opheft is uit 2008,  ik kan me voorstellen dat deze info niet meer geldt, aan de andere kant is deze tekst nog steeds online... :cool:

 

En ik wil mijn nieuwe STB goed instellen!

aangepast door FtoA
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...