Ga naar inhoud


Inverto multiconectbeugel met 4 inverto multiconected lnb's


230571

Aanbevolen berichten


maak het maar zo ...lnb naar keuze op jou triax 88

deze rail is origineel ...of je moet al een goede regenkap erop zetten als je toch je eerste keuze zou nemen 

 

ALPS IN MULTIFEEDHOUDER-300x300.jpg

7.jpg

aangepast door smetje limb.BE
wat meer info

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei smetje limb.BE:

maak het maar zo ...lnb naar keuze op jou triax 88

deze rail is origineel ...of je moet al een goede regenkap erop zetten als je toch je eerste keuze zou nemen 

 

ALPS IN MULTIFEEDHOUDER-300x300.jpg

7.jpg

Eerlijk gezegd heb ik deze lnb's al aangeschaft, de rail die u laat zien had ik in de vorige opstelling, maar door de harde wind hier langs de kust was dit niet een echte aanrader, kon ze niet echt goed vastkrijgen meer, vandaar dat ik deze nu van inverto probeer!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja in dat geval ...dan zou ik die er opzetten en even rond kijken voor een sat regenkap tot 4 lnb"

of zelf ene knutselen 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja de oplossing is denk ik dat ik ze inspuit met Nano vloeistof, dan drup het water er zo vanaf, alleen waarschijnlijk vaker inspuiten, maar een merk als inverto en de garantie van 3 jaar op hun producten geven ze toch niet voor niets en idd satencom dat bericht van sprietje wat ik lees zijn ze inderdaad vernieuwd en als het na bijna 4,5 jaar na de vernieuwing van de kop van de lnb, mag ik toch verwachten dat het verbeterd is, anders zouden ze dit toch uit hun assortiment gehaald hebben. Ik heb hier een hoop narigheid gehad van de andere afgebeelde beugel omdat ik ze niet goed kon krijgen qua sterkte dus hopelijk gaat het nu wel lukken en als het zo is dat het slecht werkt, dan kan ik altijd weer iets anders aanschaffen! Zo ook een motor van moteck gehad, maar hier langs de kust met zware storm, was die binnen de kortste keren naar zijn grootje ivm met het kunstof raderwerk, dus ik wacht het af en zie het wel!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei 230571:

Heb vanmiddag het spul omgeruild voor een orginele triax multifeed beugel met andere lnb's

nu kan ik jou niet goed volgen 

dit zeg je enkele dagen terug zelf 

 

 

Eerlijk gezegd heb ik deze lnb's al aangeschaft, de rail die u laat zien had ik in de vorige opstelling, maar door de harde wind hier langs de kust was dit niet een echte aanrader, kon ze niet echt goed vastkrijgen meer, vandaar dat ik deze nu van inverto probeer!

 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...