Ga naar inhoud


gezocht media speler incl tv tuner die cccam kan draaien op android


NEO_X

Aanbevolen berichten

ik zoek eigenlijk een mediaplayer met tv tuner dat ik dus tv kan kijken wat ik nu met mijn ultimo doe en ook kan streamen netflixen enzovoorts.

Is dit mogelijk heeft er iemand ervaringen of advies

aangepast door NEO_X

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik een NvidiaShield tv ik stream mijn zenders (kabel en satelliet) van mijn Vu solo 4k naar de shield maar dat is denk ik niet wat je wil?

jij wil los van je Vu zenders kunnen bekijken op je mediaplayer?

Netflix, Plex, Amazon, enzzzzzz is natuurlijk ook mogelijk op de Shield.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je wil twee boxen aansluiten op dezelfde tv?

 

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...