Ga naar inhoud


XSARIUS, hoe satellieten toevoegen?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een Xsarius satmeter HD-easy pro.

Ik kan nu de transponders toevoegen, wijzigen en verwijderen volgens aanwijzingen op dit forum.

Weet iemand ook , of je op de Xsarius satmeter HD -easy pro ook de satellieten kunt toevoegen, wijzigen of verwijderen ?

De uitleg bij deze satellietmeter is waardeloos .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een Xsarius HD-easy+ satmeter en denk dat de menuconstructie lijkt op de pro-versie die een spectrumanalyser heeft.

In het menu satellietbeheer kun je een satelliet toevoegen, bewerken of verwijderen.

P1140962.JPG

P1140963.JPG

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Satfeeds-DX:

Ik heb een Xsarius HD-easy+ satmeter en denk dat de menuconstructie lijkt op de pro-versie die een spectrumanalyser heeft.

In het menu satellietbeheer kun je een satelliet toevoegen, bewerken of verwijderen.

P1140962.JPG

P1140963.JPG

Bedankt voor je reactie.

Ik heb helaas geen menue "satellietbeheer ".

ik kan wel, door tweemaal op een bepaalde satelliet op OK te drukken, de volledige satelietlijst tevoorschijn halen en met de pijltjes toets door de satellietlijst bladeren , maar het toevoegen, wijzigen of verwijderen van satellieten wordt helaas niet zichtbaar.

De menue structuur van de Xsarius HD-easy + satmeter wijkt helaas toch iets af.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb helaas geen software bijgeleverd gekregen en waar vind ik de "editor "en hoe gebruik ik die via de USB aansluiting ( USB kabeltje

wel bijgeleverd ) om alles te wijzigen ?

Ik heb de software op de Xsarius website niet kunnen vinden .

Alle adviezen en raadgevingen , hoe iets moet, zijn bijzonder welkom.

Ik ga ook proberen met Astrasat contact op te nemen ; ik vind , maar dat is een persoonlijke mening, de service daar niet bepaald geweldig

gelet op eerdere ervaringen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerder was er al een draadje met interessante info over de Xsarius HD Easy Pro satmeter. 

 

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 5 jaren later...
Op 19-6-2018 om 18:22, Bass0118 zei:

@hagees zou je die software ook naar mij kunnen sturen? ik zit met het zelfde probleem.

Ik weet het is al een lange tijd geleden dit topic, maar ik heb hier hetzelfde probleem met mijn Xsarius satmeter HD easy Pro. Onlangs 2e-hands aangeschaft maar er is geen software voor deze unit te vinden, althans ik kan het niet vinden en is al helemaal nergens te downloaden. Ook bij Xsarius niet, slechts bestanden die eindigen op .sdx (Excel formaat?) en de tools zijn van bedoelde website afgehaald. Jammer...

Dus mijn vraag is dan ook hier, ziet iemand kans om mij de software (via pm, of email) toe te sturen?

Met mijn dank voor de eventuele reacties.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...