Wim Geplaatst: 30 oktober 2002 Geplaatst: 30 oktober 2002 Hallo allemaal, Zou iemand met kunnen helpen met het volgende: Welke software(versie) ben ik nodig voor het programmren van een mosc-kaart irdeto? Het moet werken met Windows XP en een mastercrd. Heb al verschillende programma's geprobeerd maar nog steeds geen gevonden die werkt. Wie helpt mij! Wim VU+ DUO2 / Dreambox DM7020 / DM500HD Wavefrontier T90 (8 lnb's)
Tonskidutch Geplaatst: 30 oktober 2002 Geplaatst: 30 oktober 2002 eh welke verschillende software versies heb je geprobeerd...? zou ons het antwoorden ook vergemakkelijken. cheers Dancing Foreigner
Ibby Geplaatst: 2 november 2002 Geplaatst: 2 november 2002 er is voor de mastercrd 2 nieuwe software uit ik denk ook voor xp. google kan je helpen met het zoeken. ibby
Wim Geplaatst: 4 november 2002 Auteur Geplaatst: 4 november 2002 Ik heb de volgende software geprobeerd: ***geen-reclame***, Cardblaster, Cardwizzard. Alleen deze werken niet! Zijn er nog andere programma's voor het proggen van mosc-kaarten? m.vr.gr. Wim VU+ DUO2 / Dreambox DM7020 / DM500HD Wavefrontier T90 (8 lnb's)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen