Ga naar inhoud


Waarschijnlijk Mutant 51 defect op zoek naar een andere ontvanger


Loek6000

Aanbevolen berichten

Ik heb de Mutant HD51 nu iets over de 2 jaar en deze vertoont hele vreemde problemen, o.a. als ik een backup maak dat een bestand "linuxke.bin" wordt genoemd. Soms is de ontvanger niet bereikbaar via lan, bepaalde plugins werken niet goed (youtube) sommige zenders bevriezen tijdens het kijken. Ik heb zo het gevoel dat dit ding continue achteruit gaat...

 

Ik gebruik OpenPLi 7.2 maar heb dezelfde symptomen met andere images (openatv, openhdf) Ik heb alles al geprobeerd: andere schijf erin (ssd/hdd) image opnieuw geflashed.

 

Ik heb geen idee waar het probleem zit, het is voor mij een raadsel, dus denk ik dat deze niet meer goed functioneert... Nu is de vraag wat word mijn volgende ontvanger:

 

Ik begon ooit met een Dreambox 7000s, later kwam de Vu+ als een goed alternatief, althans zo kan ik het mij herinneren niet al te duur maar wel bijna net zo stabiel en de nu opgebouwde reputatie kijk ik vooral daar naar.

 

Ik neem veel programma's op, dus een twin tuner is een must, nu heb ik gelezen dat sommige vu's meerdere een DVB-S2 FBC tuner hebben, ik begrijp het enigszins maar echt helemaal begrijp ik het niet, ik denk dat het mogelijk is met een enkele tuner meerdere zenders tegelijkertijd op te nemen indien ik ook de juiste lnb / switch heb, dat is iets voor de toekomst want ik heb alles nog en voor nu is alleen een twin tuner genoeg, maar wil dus wel een beetje voorbereid zijn op de toekomst en uiteindelijk zal ik dan dus dan toch overgaan op FBC als dat tenminste is wat ik hoop dat het is...

 

Ik zie meerdere typen vu+'s ik zie zo snel niet wat nou echt de meerwaarden is van een steeds duurdere tuner.:

VU+ Solo 4K

VU+ Ultimo 4K

Vu+ UNO 4K SE

 

Waarom zit er trouwens een HDMI IN op deze toestellen

 

Wie kan mij hierin adviseren meewegend van wat ik nu al heb een Mutant HD51, want ik wil natuurlijk wel een behoorlijke sprong maken op technisch vlak.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...