Ga naar inhoud


Zenderlijst


WISA

Aanbevolen berichten

Beste, 

Ik heb een Avtex tv. En een Oyster V schotel. Met een Joyne. Nu zou ik graag een complete zenderlijst willen hebben waar zowel de Joyne zenders, als de Duitse en Engelse zenders op staan. Ik heb een en ander geprobeerd maar als ik de zenderlijst laad van bv. CD, dan overschrijft deze weer de zenderlijst van Joyne. Is het mogelijk dat ik simpel zelf een zenderlijst kan maken met bv Excel en deze op een usbstick kan zetten en dan compleet kan inladen. Heb een Oyster V die nagenoeg elke Satteliet kan pakken, alleen nu nog "een zenderlijst" .

Misschien is er een programma voor ? Wil mezelf graag verdiepen in deze leuke materie, dus wie kan mij helpen.

aangepast door WISA
Verkeerde zinsconstructie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Beetje late reactie, maar voor mijn LG tv's gebruik ik ChanSort om de zenderlijsten te bewerken. Het is wel even zoeken hoe het (vooral de uitgebreide filter-functie) werkt, maar wanneer je dat door hebt, is het goed te doen.
Eerst kopieer ik de zenderlijst naar USB-stick, dan bewerk ik hem op de PC en daarna kopieer ik hem weer terug naar de TV.

Er is ook nog ergens een ander editor (volgens mij SetEdit?), werkt makkelijk (heb hem 20 jaar geleden voor mijn Nokia ontvangers gebruikt) maar dat is wel aan de prijs, weet niet meer hoeveel edit: € 29,99, ik vond het veel te veel vind voor een editor die je 1 a 2x per jaar gebruikt.

aangepast door SimonLeBon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...