Ga naar inhoud


Wordfeud draait niet naar landscape


boudeman

Aanbevolen berichten

Mijn vrouw speelt graag Wordfeud op haar tablet. Plotseling draait het beeld niet meer naar landscape.

In settings staat alles op rotatie, alle app's roteren ook, als je de tablet draait, behalve Wordfeud (die het voordien altijd deed).

Er is geen update van Wordfeud geweest. Ik heb Wordfeud gede-installeerd en weer opnieuw geinstalleerd. Roteert nog steeds niet.

Tablet is vrij nieuw dus de nieuwste Android staat er op (uit mijn hoofd: 10 of 11).

Ik heb verder geen idee meer wat de oorzaak kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 maanden later...
Op 7-5-2021 om 06:41, boudeman zei:

Opgelost. Of Wordfeud roteert of niet blijkt afhankelijk van de display setting: Inzoomen op scherm. Een tandje teruggezet, en hij draait weer.

Ik heb hetzelfde op een nieuwe tablet, kan jou oplossing niet op mijn tablet vinden, hoe zet je inzoomen een tandje terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Bedankt @boudemanvoor het antwoord, bij mijn tablet lukt het dus niet want die staat al op klein.

Ik kon kiezen bij lettergrootte: klein, normaal, groot, enorm. Hij draait alleen bij Wordfeud niet, de rest doet het wel goed. Ook scherm verkleinen werkt niet mee in Wordfeud. Het is net of Wordfeud is gefixeerd in het scherm, hij blijft bij alle instellingen hetzelfde. Dus ik doe het er maar mee. Nogmaals bedankt voor de moeite. 🙏🏽

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...