Ga naar inhoud


samsung galaxy J4+ wordt niet meer herkend door windows 10 PC


Gast peterp

Aanbevolen berichten

Mijn Samsung Galaxy J4+ met Android 9 wordt sinds kort niet meer herkend , voorheen koppelde ik de Samsung met een kabel aan en kreeg een melding van gevonden J4+ en kon met de pc ermee werken ,nu sinds kort herkend windows 10 de J4+ niet meer , Ben naar apparaten beheer gegaan enz enz en gecontroleerd de usb controllers en bij de bovenste staat een geel gevaren driehoek dus software bijgewerkt en krijg melding de nieuwste software is al geïnstalleerd verder gezocht en kwam een melding tegen  : ERROR code 43 .. NU heb ik ook nog een samsung galaxyJ3  die is ACCOUNTLOOS deze aangesloten op m,n PC en wat blijkt DEZE J3 WORDT WEL HERKEND . ik kan wel laten zoeken en aanmelden MAAR wordt dan doorgestuurd naar een www. aka enz en dan moet ik een account aanmaken bij Microsoft en krijg ik een app en via die app kan ik dan IN MIJN J4+ , nu vraag ik jullie  wat kan ik doen om gewoon weer m,n Samsung J4+ aan te sluiten en een melding krijgen J4+ is gevonden ,IK WIL AL DAT ANDERE NIET of is dat in deze moderne computer tijd niet meer mogelijk ????

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij moet je ergens in je samsung een instelling aanpassen.

Je hebt al wel een recente Android versie, maar ik zou het volgende toch eens proberen.

En best de meegeleverde USB kabel gebruiken

 

  1. Soms wordt op de tablet gevraagd wat voor een type koppeling gewenst is. Selecteer ‘verbinden als mediaapparaat’ of ‘USB opslag’. Soms wordt deze melding niet automatisch getoond maar moet je zelf op de Android tablet op zoek tussen de instellingen. Waar je deze vind is afhankelijk van het type tablet en de Android versie. Zoek bij Opslaginstellingen > USB pc-verbinden > Verbinden als Media Apparaat of zoek bij Apparaat >Opslagruimte > USB-opslag koppelen. Soms verschijnt bij de notificaties een USB-icoon vanwaar je het type verbinding in kunt stellen.

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...