Ga naar inhoud


Autotimer refreshed zichzelf niet meer


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Tijdens de eerste Corona lockdown vorig jaar heb ik mijn Vu+Duo2 nog eens goed geupdate en vooral voorzien van addon "Autotimer". (tot en met vandaag niets meer aan veranderd. "Don't fix what isn't broken" zeg maar.)

Er staat al een half jaar een bepaald programma in ingesteld dat dagelijks (behalve in het weekend) twee maal per avond moet opgenomen worden. Ondanks de tijden soms verspringen, speelt autotimer dit klaar om dat altijd netjes te blijven volgen.

 

Ik ontdekte dat hetzelfde kanaal ook via DVB-C te ontvangen is (maar beeldkwaliteit beter), dus stelde ik een autotimer specifiek in voor mijn programma op het DVB-C kanaal.

Ik deed dat vorige zondag. Hij nam op tot en met voorbije woensdag. Donderdag en vrijdag niks meer. Zie ik in het EPG, dan is er voor de komende week ook niks meer ingesteld. 

Open ik nu via applicaties die Autotimer en sluit hem weer af, komt er een popup waarin staat dat er x timers zijn toegevoegd, x timers verwijderd enz. Op dat moment zie je in het EPG dat mijn programma op DVB-C komende week plots weer ingesteld is.

 

Nu is het zo dat de EPG via satelliet veel verder vooruit gaat dan via DVB-C. Ik heb datzelfde probleem al eerder ondervonden bij DVB-C zenders. 

Heeft Autotimer een instelling om sneller te refreshen/te gaan zoeken op nieuwe items in het EPG?

 

thanks!

Gert

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...