Ga naar inhoud


kopen en retourneren naar webshops


tommiedepommie

Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

ik wil even mijn ervaring kwijt van een Duitse webshop. Ik informeerde bij deze webshop via mail wat ik het beste kon aanschaffen en mijn aankoop betrof dan ook een Gigablue UE 4K ontvanger met extra dual tuner voor de multistream zenders op 5W.

In mijn configuratie had ik de configureerbare tuners A,B,I en J. A was aangesloten op een oude 19,2/23,5 schotel, B en I op een vaste schotel met quand LNB en J was aangesloten op een USALS schotel.

Na verloop van tijd (5 maanden) , gaf het beeld via de extra tuner, enorm veel storing. Al snel bleek deze tuner defect te zijn en ik heb deze ter reparatie aangeboden. Enkele weken later, nog steeds niets gehoord, stuurde ik een mail hoe het zat. Ik kreeg als antwoord dat ze de tuner doorgestuurd hadden en wachtte op antwoord van Gigablue. 

Ik kreeg het advies om daar te informeren.

Gigablue antwoordde vrij snel met de medeling dat de shop maar een nieuwe tunerinterface moest sturen want ze hadden toch geen serienummer en moest toch vervangen worden.

Dat mailtje weer naar de shop gestuurd en ze zouden er een opsturen.

Tien dagen later, een pakketje uit Duitsland. De tuner ingebouwd en nu had ik nog maar drie configureerbare tuners, te weten, A en B en I.

Het antwoord van de webshop 'de tunercard die ik gestuurd had, was ook een enkelvoudige'. Terwijl ik zeker van mijn zaak ben dat het een dual tuner was.

Ik heb gevraagd om de originele order te mailen maar dat deden ze niet. Navraag bij Gigablue welke interface ze van de shop ter reparatie aangeboden hadden gekregen, ook daar geen antwoord op.

 

Het moge duidelijk zijn dat de shop mijn tunercard heeft omgeruild voor een goedkopere en eenvoudigere tunercard. ( €20,00 winst yeahh)

Uiteindelijk heb ik zelf maar een nieuwe tunercard besteld en ingebouwd en die werkt vlekkeloos.

 

Daarom mijn tip: Mocht je iets ter reparatie aanbieden wat verzonden moet worden, maak van alles duidelijke foto's zodat je kunt aantonen wat je verstuurt met eventuele serienummers.

 

Mijn les heb ik geleerd voor  € 50,00   

De wereld is verdeeld in 10 groepen mensen, zij die het binaire talstelsel kennen en de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...