Ga naar inhoud


Picasa : gebruikt nog iemand dit programma


Pluizebol

Aanbevolen berichten

Goedemiddag.

 

Picasa : gebruikt nog iemand dit programma.

Ik heb een prangend probleempje om er iets in gedaan te krijgen.

Misschien weet iemand het antwoord.

Alvast bedankt

 

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi, dank om zo snel te antwoorden.

 

Picasa heeft op mijn PC tonnen kopjes gevonden waarvan ik de meeste als "te vergeten" heb bestempeld.

M.a.w. hou ik nu zoals gewenst enkel de kopjes over van de personen die ik wil : perfect zover en dat zijn er ook wel wat hoor.

Wanneer ik op het kopje van een peroon klil zie ik meteen de foto waar het betreffend kopje vandaan komt : Het wordt steeds beter.

 

Nu zoek ik een mogelijkheid om voor elk van die individuele personen een map te maken met de fotos (niet de enkel de kopjes dus) zodat ik voor elk van hen de fotos op mijn PC kan oproepen.

Misschien een beetje warrige uitleg maar schiet er maar op indien niet duidelijk.

 

PS. Ik heb het ooit gekund maar ben nu compleet vergeten hoe ik het deed. 

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dreka1

 

Ik denk dat ik mij terug herinner hoe het moet en ben nu aan het oefenen.

Picasa is toch een prachtig programaatje hé.

  • Like 1

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, dreka1 zei:

Ja werkt nog prima.

 

Yep, hier nu ook weer, ik weet nu terug hoe het in elkaar steekt en het doet precies wat ik wil.
Dank voor de ondersteuning.

 

  • Like 1

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...