Ga naar inhoud


cccam issues met openatv 6.4


MarnixK

Aanbevolen berichten

ik heb al een paar jaar een Gigablue X3 HD icm Ziggo en die doet gewoon goed. Nu ben ik onlangs overgestapt van openatv 6.3 naar 6.4 omdat om een of andere reden sommige zenders (bv RTL Lounge) het niet doen met 6.3. Na een schone installatie met openatv 6.4 werken de zender (waaronde RTL Lounge) het weer en heb ik het vrouwtje weer tevreden. Echter is gebruik ook nog CCCam alleen die happert nu ontzettend icm 6.4. Cccam versie die ik heb draaien is 2.3.2-r1

 

Doe ik nu een herinstallatie met openatv 6.3 dan werkt CCCam gewoon zonder happeringen. Gebruik bij biede opties dezelfde ipk, zelfde feeds en dezelfde cccam.cfg. 

 

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen ? Of heeft iemand een idee waarom bv RTL Lounge het niet doet icm OpenATV 6.3 en wel met OpenATV 6.4?

RTL Lounge kan gewoon via de ci module die gaat niet via cccam

Dreambox DM500HD OpenPli, Viosiosat G4

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

nou die cccam doet het plots gewoon. Heb nog wel een anders issue. het twee x3s. Eentje heeft een dual hybrid dvb-c tuner en eentje gewoon een single hybrid dvbc tuner.

 

Probleem met de dual tuner is dat als ie een paar dagen/weken aanstaat de ontvangst heel slecht wordt. Ontvangst gaat dan op diverse zender rond de 50% hangen terwijl ie normaal dik in de 90% zit en dus bij 50% blokjes veroorzaakt. Nu wil ik die dual hybrid tuner vervangen. Weet iemand of onderstaande ook in een x3 kan?

******

 

Of heeft iemand een oplossing voor het ontvangst probleem ? Heb nu de x3 met de single dvbc tuner weer aktief en die heeft gewoon 95+ op alle zenders

aangepast door ceesv
Link naar verkoop site verwijderd.

Dreambox DM500HD OpenPli, Viosiosat G4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...