Ga naar inhoud


Is mijn HD Fury Integral II kapot?


hcfreak
Ga naar oplossing Opgelost door hcfreak,

Aanbevolen berichten

IN 2021 aangeschaft en m.b.v forumleden geïnstalleerd en geconfigureerd (zelfs de EDIT van mijn JVC projector ontvangen en geïnstalleerd!!) (een lang proces waarbij ik behoorlijk op mijn tenen moest lopen maar met veel geduld van forumleden gelukt) Werkte als een zonnetje, geen HDCP / Handshake problemen meer gehad ook al had ik in mijn set up 2 Feintech splitters (o.a. om een kleine monitor/display van een te verwerken (down scale) signaal te voorzien) die complicerend werken in de keten (set up o.a. UHD player  Pana 9004, Vu + SE 4k, Denon A 110)

 

Bij aanschakelen licht dit wonderapparaat even op (integral op de bovenkant wordt in kleur weergegeven) maar na 1-2 seconden dooft de verlichting. Uiteraard (?) ook nergens beeld op mijn monitor en projectie scherm. (hij bleef altijd verlicht tijdens gebruik)

 

Is het apparaat kapot? IK heb alle software (driver) met hulp op mijn PC laptop staan. Moet ik dat allemaal opnieuw voor elkaar krijgen bij de aanschaf van een nieuwe? Nee toch? Dan moet ik m.n. Old Satterhand weer zo gek krijgen om me te helpen (ik heb wel veel aantekeningen gemaakt toen en probeer het eerst zelf)

(kan ook nog niet de factuur vinden. Heb hem bij HDF Europe online gekocht) 

 

goede raad is duur. Wie bericht mij wat ik het beste kan doen (of nog kan testen)? IK kan niet meer zonder dit wonder. 

IMG_3087.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...