Ga naar inhoud


Kan dit ? Of is dit onzin ?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zou alleen wel eens weten hoe men in huize Denkwerk gaat verklaren dat de mysterieuze signalen zich alleen naar spaanse gebieden uit'zaaien'... Heb ik tijdens mijn cursus bits voor beginners het spaanse en franse bit-dialect gemist? <P>Ik kan leven met het feit dat men een instructie aan de kaart zou kunnen geven om hem dingen te laten doen die eigenlijk alleen de programmer zou mogen, maar om nou te geloven dat spaanse ontvangers zeggen 'Ole! eresato-re!' en van ons arme zielen alleen maar 'Huh?', dat gaat me net even te ver :-)<P>Onvervalste onzin dus, naar mijn bescheide mening.<P>------------------<BR>Live Long and Prosper

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wie zegt daar alleen Spanje met Taquilla.<BR>Ik heb die reset aanvallen meegemaakt bij T+<P>Op nokia 9301S met seca onboard.<BR>Steeds als t+ opgezet werd viel mijn kaart na 30 sec uit. Haalde ik ze eruit en stak ik ze er onmiddellijk terug in werkte ze terug perfect.En Na 30 sec viel ze weer uit.<BR>Liet ik Taquilla op staan werkte de kaart uren perfect.<BR>Ook deed T+ de Eeprom Wissen.<BR>Eerst dacht ik dat de reciever stuk was.Maar sinds ik Mastercrds bericht gelezen had weet ik alweer beter.<BR>Dit alles was +/- 10 a 14 dagen terug. Nu lijkt alles gekalmeert.<BR> <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

5V of geen 5V, ik heb dir eergisteren ook meegemaakt op een Seca Mediaguard Receiver,<BR>eenmaal op Taquilla 9 na 2 minuten kaart wordt niet meer herkent en NERGENS geen beeld meer.<BR>Steek ik een nieuwe witte kaart erin, overal beeld doch eenmaal op Taquilla 9 BOEM kaart onleesbaar en nergens nog beeld.<BR>Op een pickaart geen problemen, enkel op de witte kaarten<BR>Wat moet ik nu doen !!!!!!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen receivers met Mediahighway API hebben er last van. Via de API word een applicatie (zit in de transport stream) in het RAM van je receiver geladen.<BR>Haal de stekker uit het stopcontact en start de box opnieuw. <BR>Maar de volgende keer gebeurt weer precies hetzelfde. Er zijn blijkbaar wafer files die er geen last van hebben. Ik gebruik ze niet want met mijn 9600s en Aston 1.03 werkt hun truc niet. laugh.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een kletspraat over 5 volt die door de lucht gaat die 5 volt zit gewoon in je reciever en je kaartje gaat echt niet kapot het kan alleen zijn dat ze een manier gevonden hebben om je eeprom te wissen dan hoef je hem alleen maar opnieuw te proggen<BR>en kijken maar weer die 5 volt is echt nodig anders zou je kaart ook niet kunnen updaten trouwens is de programmeer spanning wel 5 volt is hij niet hoger bij de pic moet hij twaalf volt zijn anders werkt het niet<BR>dus storm in een glas water zoiets hadden we ook met premiere die had ook wat gevonden om de auto update kaartjes uit te zetten door valse keys te sturen dus mischien moet je geen auto update meer gebruiken dan kunnen ze de eeprom helemaal niet meer aanspreken<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je past de bin file aan zodat er alleen door de ontavger zelf gegenereerde bytes naar de kaart gestuurd kunnen worden, en dat de bytes die via een stream de ontvanger inkomen worden geblokt <BR>Dit kan door het meerendeel van de ontvagers worden geregeld <BR>Dus gewoon de files aanpassen dat zij alleen updaten via de ontvanger en dat protocol en dat de steam data wordt vermeden<BR>lijkt mij niet zo moeilijk toch<BR>kijk maar na de div files die beshikbaar zijn<P>nowtv@planet.nl<BR> cool.gif<P>------------------<BR> felix.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ooit een keer auto seca files gedownload en geen centje pijn maar de files van satturk vielen op canal plus nederland al na een half uur uit hij had wel de datum veranderd maar wat heb ik daaraan als je geen beeld hebt dus het heeft alles met de files te maken<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmmm? Herbies na een half uur? Wat voor Cam gebruik je?<BR>Ik heb met satturk geen problemen en werkt goed op c nl..<BR>Ook heb ik gewoon 220 volt op mijn ontvanger inplaats van 5...grapje<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...