Gast Geplaatst: 10 november 2002 Geplaatst: 10 november 2002 Ik heb een echostar 3600Ip met ingebouwde viaccces, ik ontvang cine5, ik heb de andere zenders geprobeerd maar die deden het niet. (viasat enz) dat kan aan een te oude update liggen. Maar ik wil graag weten welke zenders ik kan zien met viacces.
Noordzee Geplaatst: 10 november 2002 Geplaatst: 10 november 2002 Dat je niet Viasat niet kan zien ligt waarschijnlijk aan te oude files. Welke zenders Viaccess ?? Een heleboel b.v op de Sirius zo'n 30-40 zenders. op de Hotbird o.a. BBC Prime, Zwitserland, Kroatie en ABSat. Ga maar is op zoek naar een goede file voor jouw kaartje. Succes Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Gast Geplaatst: 10 november 2002 Geplaatst: 10 november 2002 Bedankt voor je info. Tot nu toe liet ik mijn kaarten laden bij vrienden, en die hadden volgens mij alleen files voor cine5. nu heb ik er zelf een dus moet het lukken.
Gast Geplaatst: 12 november 2002 Geplaatst: 12 november 2002 Aanvullend op Noordzee kan je alle info (welk kanaal zend uit in welke codering) vinden op Lyngsat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen