RicardoBelli Geplaatst: 27 juli 2023 Delen Geplaatst: 27 juli 2023 Hallo Mereltje,Je bedoeld dat groene natuurlijk .ja dat is een pvc sok 80 ○ .mvg Ricardo 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mereltje Geplaatst: 27 juli 2023 Delen Geplaatst: 27 juli 2023 12 uren geleden, RicardoBelli zei: Je bedoeld dat groene ? Mvg Ricardo. Ja Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 27 juli 2023 Delen Geplaatst: 27 juli 2023 1 uur geleden, MrDish zei: Ik mag toch wel vragen naar foto's wat hij gemaakt heeft. Oh lieve @MrDish ik wilde je niet zeker niet van je stuk brengen. De bierblikjes antennes staan ook op sat4all en in een enkel geval is de externe link niet meer bereikbaar. http://www.transistorforum.nl/forum/index.php?mode=thread&id=45128 en zo te zien kun je beter biervaten gebruiken Mmm Skyscraper I Love You Underworld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrDish Geplaatst: 27 juli 2023 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2023 7 minuten geleden, Tonskidutch zei: Oh lieve @MrDish ik wilde je niet zeker niet van je stuk brengen. De bierblikjes antennes staan ook op sat4all en in een enkel geval is de externe link niet meer bereikbaar. http://www.transistorforum.nl/forum/index.php?mode=thread&id=45128 en zo te zien kun je beter biervaten gebruiken Niet getreurd, er werken een heleboel ( linkjes) of verwijzingen niet meer. Mvg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrDish Geplaatst: 28 juli 2023 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2023 Een Update : Zender Munster en Wesel komen hier met 84% binnen. Even hard als Doetinchem. En dat allemaal met 2 frisblikjes in een pvc buisje. Nu nog proberen of België op deze manier ook kan. Mvg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RicardoBelli Geplaatst: 28 juli 2023 Delen Geplaatst: 28 juli 2023 Hoe weet je welk signaal waar vandaan komt ?. Omdat de blik antenne van alle kanten signaal pakt .mits er geen opstakels in de weg staan . Of werken bijde steunzenders op verschillende frequenties bvb 3sat op k 29 via wesel ,en 3 sat via munster op k 34 ? Mvg Ricardo Ps met een richtantenne begrijp ik het Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrDish Geplaatst: 28 juli 2023 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2023 11 minuten geleden, RicardoBelli zei: Hoe weet je welk signaal waar vandaan komt ?. Omdat de blik antenne van alle kanten signaal pakt .mits er geen opstakels in de weg staan . Of werken bijde steunzenders op verschillende frequenties bvb 3sat op k 29 via wesel ,en 3 sat via munster op k 34 ? Mvg Ricardo Ps met een richtantenne begrijp ik het Door het signaal af te schermen zodat er geen signaal komt van het andere station. Gaas bijv. Kippen of volière gaas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RicardoBelli Geplaatst: 28 juli 2023 Delen Geplaatst: 28 juli 2023 Oke dus een soort van reflector. In het begin had ik een dab spriet antenne, bijbehorend van een tuner op het dak staan, en daar ontving ik ook de duitse kanalen van de tv zenders uit wesel al op. En dat op + - 5 meter hoogte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrDish Geplaatst: 28 juli 2023 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2023 Zo, conserve blikken werken ook. Past perfect in een pvc buis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 29 juli 2023 Delen Geplaatst: 29 juli 2023 Op 27-7-2023 om 08:15, MrDish zei: Foto of foto's Voor de ideeën bus. Mvg en wat denk je dat wij willen zien? Mmm Skyscraper I Love You Underworld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrDish Geplaatst: 29 juli 2023 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2023 12 minuten geleden, Tonskidutch zei: en wat denk je dat wij willen zien? Dat is nou juist de vraag. Kijk naar richardobelli. Die poste een mooie foto hoe hij dat heeft gemaakt met de aansluiting van de coax. Mvg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrDish Geplaatst: 29 juli 2023 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2023 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 29 juli 2023 Delen Geplaatst: 29 juli 2023 ja, is ook allemaal door jezelf gebouwd en van jezelf in die pvc buis gefotografeerd op de tuinstoel van @RicardoBelli Mmm Skyscraper I Love You Underworld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrDish Geplaatst: 29 juli 2023 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2023 1 uur terug, Tonskidutch zei: ja, is ook allemaal door jezelf gebouwd en van jezelf in die pvc buis gefotografeerd op de tuinstoel van @RicardoBelli Zo beter dat je mij niet gelooft. Mvg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 29 juli 2023 Delen Geplaatst: 29 juli 2023 beter. ga zo voort en als je foto's vraagt aan anderen moet je ook zelf foto's leveren Mmm Skyscraper I Love You Underworld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen