Ga naar inhoud


Post deleted by Toxic[Q]


Gast

Aanbevolen berichten

@Teebee,<P>Ik moet me hier eigenlijk niet mee bemoeien, maar je SBR werkt NIET, als je er een 1.03 mee patched is er niks aan de hand maar als je een 1.00 patched werkt hij niet meer.<BR>Probeer maar eens het volgende:<P>Neem jouw SBR en zoek met een hex editor op<BR>1.03 verander dit un 1.04. Als je nu met die SBR je cam zou updaten zou in het cam menu AstonCrypt 1.04 moeten staan OF NIET ???<P>Dit is dus niet het geval !!!! Met jou SBR wordt er maar een gedeeltje van de Flash beschreven. Bij een 1.03 Overschrijf je de flash met dezelfde waardes, daardoor gebeurt er niets. Maar bij een 1.00 gaat dit FOUT.<P>Dus mensen DON'T FUCK UP YOUR CAM !!!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Teebee als jij het met de laptop doe dan is er dus ook een Bin file aanwezig zou je die dan ook op het board kunnen zetten aangezien de sbr file er is en sommige mensen geen nokia 9600 maar wel een laptop.....<P>------------------<BR>Groeten, Belec

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Teebee,<BR>Yes, als mogelijk zet de patch voor pcmcia slot notebook hierozo op de site. kan wel aan een notebook komen, maar een 9600 heb ik dus niet.<BR>hiermee voorkom je ook het "ik ook" effect.<BR>bij voorbaat dank,<BR>Prutsie.<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...