satvet Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Vanochtend de CD kaart uit mijn slapende VU Ultimo getrokken en de kaart even aan boord gebruikt, werkend. Weer thuis de Ultimo wakker gemaakt en kaart er terug in, geen beeld, ook in de Oscam interface niets te zien over een kaart. Kaart even in de CI+ module gestoken en samen in de Ultimo en beeld ( en dat met een jaren oud Pli image). Kaart neem ik regelmatig mee en tot op heden geen probleem mee gehad. Kan natuurlijk de module blijven gebruiken (gebruik ik toch enkel tegelijk met de kaart) maar ik het zomaar het vermoeden dat ik in de slaapkamer dan geen beeld zal hebben........ Dus, wat kan er mis zijn?
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Kaart verkeerd om in de sleuf gestoken? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
satvet Geplaatst: 37 minuten geleden Auteur Geplaatst: 37 minuten geleden Dat was eerste wat ik uitprobeerde, alle gleuven, meerdere keren.
Moderator ceesv Geplaatst: 26 minuten geleden Moderator Geplaatst: 26 minuten geleden 2 uren geleden, ceesv zei: Kaart verkeerd om in de sleuf gestoken? De vraag is dus of je de kaart met de chip naar beneden in de kaartlezer hebt gestopt? Verder kan je proberen de softcam opnieuw te starten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen