sattv4iedereen Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Hi Ik heb al een tijdje een raspberry pi5 met twister os erop. Die wil ik inzetten voor diverse bewegende beelden af te spelen, want met die Android bakjes is altijd wat. Nu is mijn probleem, dat ik 2 schermen een grote tv en computerscherm wil aansluiten. Ik dacht 2 hdmi uitgangen geen probleem, maar toch. Een uitgang gaat naar de monitor en een naar de tv. Als ik de raspbery opstart, zie ik beide schermen. Als het aanmeldngsscherm komt, zie ik dat enkel op de monitor. Als ik inlog, heb ik op beiden geen beeld. Als ik hetzelfde herhaal, maar de hdmi uithaal voor de tv, gaat dit, en kan ik het dan oplossen voor mijn tv door na het inloggen de hdmi stekker erin te steken., en kan ik op de raspberry kiezen. Dus met een.omweg gaat het. Het geluid gaat via mijn luidspreker van mijn monitor, maar niet via tv. Hoe kan ik dat oplossen? Alvast op voorhand bedankt voor alle tips. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen