jptd Geplaatst: maandag om 19:05 Geplaatst: maandag om 19:05 Hoi , ik heb een NEFF T48TD1BN0 inductie kookplaat met recirculatie filter onder de kookplaat ( geintegreerde afzuiging). Nou zoek ik voor dit type een koolstof filter wat ik wil vervangen. maar krijg hem niet gevonden op dit model wie weet welke ik moet hebben ? bvd
Oplossing jptd Geplaatst: maandag om 19:25 Auteur Oplossing Geplaatst: maandag om 19:25 11 minuten geleden, ad123 zei: Deze 17000822 Ik zoek mn eigen helemaal scheel en jij zegt het zo ff 😜 mag ik vragen hoe dat jij dit gevonden hebt ? Of heb je dezelfde toevallig ?
Psychosammie Geplaatst: dinsdag om 10:46 Geplaatst: dinsdag om 10:46 Koop wel een origineel. Ik heb een Novy kookplaat met afzuiging. Filters daarvoor zijn reteduur dus heb voor de helft van de prijs een vervangend filter gekocht. Helaas, werkt niet of nauwelijks. Sterker nog, als de afzuiging aan gaat ruik ik direct wat ik het afgelopen jaar gegeten heb 🤢 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen