Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo

Zowel in Nederland als in Belgie kan je via google TV Rakuten TV bekijken.

Nu is het zo dat wij in Belgie een tweetalig land zijn.

Het vervelende is dat Rakuten TV ook voor de Vlamingen in het Frans is.

Daarom vraag ik jullie hulp.

Wil iemand voor mij een Nederlands account aanmaken  aub?

Stuur mij een pb dan geef ik een mail adres door

alvast dank je wel !

https://www.rakuten.tv/nl

aangepast door kaarsenbril
Geplaatst:

Dit staat ook op de smart tv’s van Phillips en als je het via die weg wilt bekijken zal je al een vpn moeten gebruiken vrees ik want ze laten je inloggen via land instellingen vrees ik en niet op account aangemaakt in het land.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Als ik een vpn gebruik dat merkt de app dat, en zegt dat kijken via een vpn niet toegelaten is...

Daarom dacht ik, mocht ik een account gebruiken, dat met een Nederlands IP aangemaakt is, ik hier geen last zou van hebben...

Nu, mocht er niemand bereid zijn met een helpende hand, als ik nog een keer in Nederland kom maak ik zelf een account aan met m(, gsm, maar dit

kan dan nog een paar maandjes duren...

Rakuten tv kun je zonder account kijken. Een account is alleen nuttig om een favorietenlijst te maken van bijv films die je nog wilt zien, heb ik ervaren met andere apps.
Zoals je al vermoedde heeft kijken naar Rakuten tv te maken met het IP adres, dus de locatie waar je kijkt en wordt zelfs vpn geweigerd. Een account aanmaken met een IP adres in een ander land gaat hieraan niets veranderen. Het gaat niet om het account maar vanuit welk land gekeken wordt en ook niet als je de landinstelling van je tv gaat wijzigen.

aangepast door Sandra-
Geplaatst:
3 uren geleden, Sandra- zei:

Het gaat niet om het account maar vanuit welk land gekeken wordt en ook niet als je de landinstelling van je tv gaat wijzigen.

Ja, dan heeft het geen zin.

Als jullie naar het buitenland gaan kunnen jullie Rakuten Nederland dus ook niet kijken zelfs als je ingelogd bent.....

Het gaat inderdaad over de taal.

Belgie is een tweetalig land waarvan de Vlamingen Nederlands spreken.

Kijk even op onze Rakuten site, het wordt u direct duidelijk wat m'n probleem is

https://www.rakuten.tv/be

Je kan de site wel in het Nederlands zetten, maar alle content blijft Frans en nooit ondertiteld in het Nederlands.  Ik spreek wel wat Frans, maar zou liever jullie site kunnen kijken :)

aangepast door kaarsenbril
aanpassing
Geplaatst:

@kaarsenbril ik heb net eens m’n account nagekeken van rakuttentv en heb ontdekt dat je online je land kan aanpassen van België naar Nederland als instelling, heb wel vpn aanstaan op Nederland, weet niet of dit helpt bij het aanpassen van land.

de app blijft wel in het Frans staan, heb nog niet gevonden waar daar de taal instellingen staan en of die volgens het land voor de apps niet als België blijft ingelogd staan en dus in het Frans.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Ik kijk ook vanuit België en zie op Rakuten tv inderdaad Franse films en internationale. Maar omdat ik nooit films kijk ging ik het naar aanleiding van dit topic uitzoeken. Rakuten tv heeft blijkbaar voor elk land verschillend aanbod wat dan geblokkeerd wordt voor andere landen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...