Psychosammie Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 11 uren geleden, Tonskidutch zei: Uh staat alles in the "mancave" of in elke kamer van het huis wel iets? Nee helaas. We zijn 3 jaar geleden verhuisd maar hebben nog steeds niet alles uitgepakt. De buizenradio, SX-450 en een PL-112D staan in een gehuurde opslag. De rest staat thuis 😂 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen