Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Drie weken, echt? De verkoper geloofde het ook niet en wachtte dus op zijn geld Zie ik na diverse reclamaties vandaag dat ik het pakket kan gaan ophalen. Ik ben echt geen zeurpiet Beautiful Life Chantal Chamberland did you tried listening after I posted this?
cookie monster Geplaatst: 12 minuten geleden Geplaatst: 12 minuten geleden Onlangs via overschrijving een bestelling in Duitsland gedaan , 1 dag later werd de betaling door het bedrijf bevestigd , en .... 3 dagen later werd het pakket alhier netjes aan huis geleverd !! 🥳🎼🎵🎶 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen