Ga naar inhoud


Dreambox Belgie


Satelliet

Aanbevolen berichten

Ik ben ff op de vooropening van de satbeurs in België geweest. Zéér prachtig initiatief en professioneel. Prachtige inmense grote standen van verscheidene fabrikanten o.a. Kathrein, Strong, Arnion, Fortec Star, Johansson.

Een grote stand van SES Astra, en verder prachtige standen van Megatronics en ***geen-reclame***. In de hobbyruimte, of course, onze Sat4all, de Satellite Hoppers e.a.

Maar .... grote afwezige ... lege stand Dream Multimedia met de Dreambox ... ze sturen hun kat. Geen zorg ze hebben geen "bal" betaald, wel gereserveerd en een stand besteld.

 

Ze hebben ongelijk dit is werkelijk een beurs op professioneel niveau te noemen. Proficiat voor de Belgian Satellite Hoppers.

 

Je moet je niet voorstellen, de inrichters, alsook de Belgische invoerder zijn woedend, vooral omdat de levering aan de Belgische dealer nog niet geleverd is.

De Nederlandse dealers gaan nu eens op het Belgisch territorium de boxen verkopen ... stel u maar voor wat konflikt dit gaat teweeg brengen.

De Belgische invoerder ***geen-reclame*** zal de stand van Dream Multimedia gedurende de vier dagen durende beurs overnemen en de Beta versie tentoonstellen. Alle info zal ook aan die stand gegeven worden.

Begrijpen wie begrijpen kan. Persoonlijk vind ik dit een zéér grove fout van Dream Multimedia.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik ook,maar er is een winkel die er maar 4 te koop geeft te staan,dus ik denk niet dat de winkel die jij noemde veel concurentie moet verwachten,of het moet zijn dat andere nederlandse firma's daar ook staan met hun dreamboxen.Na de berichten te hebben gelezen twijfel ik nu tussen de dreambox en de topfield pvr4000.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...