Ga naar inhoud


Opgeblazen Irdeto CI 4.6e


Gast

Aanbevolen berichten

Het kan ook zijn dat zijn cam boven de 13 graden warmte kapot ging en hij zijn<BR>zelfgemaakte viaccess kaart er in stak en naar 19 graden draaide <BR>snappie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


misschien moet ik @Minnaar mijn excuses aanbieden. Mijn SE4.6 vertoonde net de beruchte Irdeto Licence Error. Ik had gisteren inderdaad veel op Stream en D+ geëxperimenteerd. Toen ik de 9600s wilde aanzetten kwam op een FTA zender deze melding.<P>Maar misschien was het een foute 4.6, want ik had daarvoor de 4.61 geprobeerd.<BR>Opnieuw flashen met ci_msm46.sbr lukte niet. Hij bleef hangen bij blok 1. Alles opnieuw (restart etc.) en met de LizenzErep47.SBR liep de teller tot het einde door.<BR>Heb dus nu een SE4.7 laugh.gif maar het lijkt mij een beetje sloom.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik alles moest geloven wat ik hier vandaag lees dan zou ik nooit meer tv met de satellietontvanger durven te kijken.<P>Jongens, kijk even naar GOD channel, dan werkt je kapotte CI cam weer en je ontvanger word bekeerd! laugh.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

IS DIT NU NIEUWS EN INFO DIE CAM INTERSEERD MIJ NIET DAT DIE IS OPGEBLAZEN HAD ER MET UW POTEN AF GEBLEVEN ALS GE HET NIET KENT .<BR>DAN WAS HIJ NU NIET OPGEBLAZEN . mad.gifmad.gif <BR>EN SLUIT DEZE TOPIC NU IK WORD HIER NU GEK VAN .<p>[This message has been edited by pipo (edited 24 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pipo , ik begrijp dat je ook iets wil zeggen smile.gif maar moet je gelijk SCHREEUWEN??? wink.gif<BR>Maar inderdaad , sluit de topic maar want hier wordt alleen nog maar onzin uitgekraamd.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pipo, denk aan je bloeddruk. Van jouw heb ik nog nooit iets interessants gelezen.<BR>Misschien kan je mij met een link helpen? <P>De SE4.7 kunnen jullie gewoon downloaden.<P> se47.jpg <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die pipo wil alleen maar zeiken op het board, niks is goed bij hem.<BR>Ga ergens anders de clown uithangen en verziek dit board zelf niet KWAST DAT GIJ BENT! :mad:<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks al dat gezeik weet ik nog steeds niet hoe het mogelijk is dat mijn Irdeto CI kapot gagaan is. En wat ik in het vervolg kan doen om dit te voor komen.<P>Ik heb ook GOD channel geprobeerd. Kreeg melding dat ik eerst de keys van SCT van mij kaartje moest halen, alvorens weer een werkende CI te krijgen, smile.gif <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg !!!! Punai of is het PURREE ??.<BR>Voor je iets zegt over mij zou je beter eens eerst kijken of je zelf wel zo beleefd bent .<BR>Wie is hier de kwast??? gij toch wel zekker<BR>Ik denk toch wel ondanks ik de naam pipo hier gebruik dat ik toch nog wel meer weet over ....... dan dat jij zou kunnen vermoeden .<BR>En trouwens ik heet liever pipo dan patat purree zoals gij PURREE!!.<P>En zeg nu niet dat ik hier begonnen ben met schelden ik vroeg alleen of dit nieuws was met die ******** CAM kan dat nu niet gewoon in het juiste forum gesteld worden ??.<BR>Ik snap echt niet meer waarom er nog verschilende forum's zijn alles word maar ergens neer gepost.<BR>En als ik zeg dat die er maar had moeten af blijven van die cam wat er ook mee gebeurd kan zijn dat komt dus gewoon door amateurs die niet weten wat ze doen en ja dan komen ze hier wat schreeuwen dan hun Cametje stuk is hahahahahahahahahaha.<BR>Ocharme weer een nieuwe kopen en geen geld hehehehehe.<BR>Ik ga nu maar stoppen want ik word hier echt wel moe van oke PUREE.<BR>DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIII hahahahaha.<P><BR><p>[This message has been edited by pipo (edited 25 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zijn cam wordt opgeblazen ??? ligt het niet aan de Echostar 3000 ?? komt er gewoon af en toe een te hoge spannings piek op de cam die hem molt ??<P>Maar wat betreft SE 4.70 dit is een leuk stukje software, maar hebben jullie al eens SE 4.61 geprobeerd !!! <P>4.61 SE / 100% Autoupdate 10 providers en werkt GRANDIOOS op X-net, niet te vergeten hij is nog stukken sneller met schakelen ook.<P>SatTurk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SatTurk, de 4.61 is in wezen ook maar een heel gewone 4.6 <BR>Sommige beweren dat die iets sneller is.<BR>Aan de 4.7 zit ook niets bijzonders behalve de 4. ca_system_id 1762 van<BR>Oostenrijk. Je hebt noch de Alfredo patch met 3 IDs. De 1722 voor Telekom<BR>is verandert naar 1762.<BR>Wat jij bedoelt is een card voor 10 provider.<P>@Pipo, waar is je eigen zeurforum gebleven? laugh.gif <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens jongens toch wat zijn we toch weer zo tegen de donkere dagen vredelievend tegen elkaar. Hieruit blijkt dat er vlug wat verandert moet worden aan de vrijheden die gegeven zijn. Respecteer elkaar nou eens een keer kan je dat niet open dan een kladblok en schrijf je hele hebben en houden op maar post het vooral niet.<P>Gevolg Deze topic wordt gesloten en deze jongen moet zich eens ernstig gaan beraden ofdat hij nog wel zoveel vrijetijd in dit board wil blijven steken.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...