Ga naar inhoud


Image upload, wat doe ik in vredesnaam verkeerd ??


prutsie

Aanbevolen berichten

Ok, ik heb een droomdoos, maar het eerste probleem heeft zich aangediend. wat ik ook probeer, het uploaden gaat voor geen meter. wie weet raad.

Gronologisch overzicht.

-van nederlandse DM site loader opgehaald, na het unzippen start de loader niet op. foutmelding, zal wel wat met loader mis zijn. Loader van Duitse DM site opgehaald, deze start wel.

-foutmelding loader not found. deze blijkt (waarschijnlijk van windhoos) een .txt extentie te hebben gekregen. even via good old dos de extentie verwijderd (omdat ik even ben vergeten hoe dit via windhoos te doen). nu lijkt alles goed te gaan.

-netwerk gebruik even afgevinkt, com 1 geselecteerd, stekker eruit, connect, stekker erin, file image04 geselecteerd, loopt er fluitend in.

-bij pop up alles ok hierop geklikt. hiermee sluit het hele programma af, soit, zal wel zo horen. geen disconnect dus, hele programma is al afgesloten.

-nu bok de DB stekker eruit omdat met de standbyknop de DB niets doet.

-stekker erin, en bij oplichten display met de text Dream Multimedia op de omhoogknop gedrukt.

-melding flash erease verschijnt, knop gewoon ingedrukt gehouden.

-ontvanger start op met het geselecteerde station.

 

ter controle ontvanger op standby, stekker eruit, stekker erin, en jawel hoor ! versie 1.0 !

 

wat doet deze prutsklus verkeerd ??????

 

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, is echt niet goed gegaan, in het infomenu staat software versie 1.0.0 15.11.2002.

Ik neem aan dat dat dus niet de geupdate versie is. taal is wel in NL te selecteren.

 

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pFWOAH, da's nou zo sneu ! heb ik de hele avond de doos lopen te flashen terwijl het de eerste keer al goed was gegaan dus ! SUKKEL !

 

Nou, tenminste blij dat dat dus lukt, stap 1 is gezet, vanavond eens proberen de doos aan het netwerk te knopen. Zal wel weer de nodige vragen oproepen.

 

Iedereen bedankt voor de snelle reply's !

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...