Ga naar inhoud


Dit gaat de verkeerde kant op


Gast

Aanbevolen berichten

De laatste dagen valt me sommige dingen heel erg op. En dan wel enkele negatieve dingen.<P>- Er wordt nu er weer vrijheden zijn zoals ze er vroeger niet waren er steeds meer scheldpartijen, zeurpartijen en verwijten gemaakt worden.<BR>- Er bijna geen satelliet relevante interessante topics meer bijkomen.<BR>- Mensen hier bewust dingen gaan suggereren die absoluut niet waar zijn en dit alleen maar doen om de boel op te hitsen.<BR>- Sommige gebruikers bijna tot geen respect meer voor elkaar hebben.<P>En daarnaast vallen me nog meer dingen negatief op.<P>Ik ben nu zelf op een punt gekomen dat ik de vele schaarse vrijtijd nu in het board steekt en sodoende de sathobby tot een boardhobby is verweven zonder nog echt tijd te vinden voor het spelen met ontvangers ed. Dat is helemaal niet erg dat wist ik van te voren. Maar als het onderling op het board deze kant op dreigt te gaan is de tijd nu voor mij aangebroken om eens heel ernstig bij me zelf te raden tegaan ofdat ik dit nog wel leuk vind. Voorlopig zal ik dan maar weer terugvallen op iets wat me tegen staat en dat is minder vrijheden voor gebruikers, meer sluiten van topics, het weer bannen van gebruikers en andere niet bij mij passende maatregelen. Mocht dit niet helpen dat zal iemand anders toch echt het estafettestokje moeten overnemen want ik denk dat ik zo niet echt verder wenst te gaan en mezelf met plezier zou willen degraderen tot normale gebruiker of moderator.<P>Het voorbestaan van deze site is voor grote delen in handen van de gebruikers en die gebruikers lijken het nu te gaan verpesten. Dit moeten jullie abxoluut niet zien als dreigement maar als koele kille concludering dat er de laatste weken iets fout aan het gaan is op dit board. Wij wilden geen politieagentje meer spelen maar sommige gebruikers laten duidelijk zien dat je geen politieagent moet spelen maar een commedant van een ME peleton. Dat vind ik echt heel jammmer en zou wel eens grote consequenties kunnen hebben voor het voortbestaan van deze site.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik schrik me wel een beetje en kan me goed voorstellen dat je hier ziek en vermoeid door word!<BR>Ik ben bang Satwatcher dat de kultuur bij velen wel erg gedaald is en dat ze deze board gebruiken om zonder hun ware naam en geziecht te tonen hun komplexen kwijt willen en niet ideeen en suggesties met betrekking van deze leuke hobbie! <P>Jammer, jammer ik zou ze meteen van het board afsmijten en hun nummer onthouden dat ze niet op een andere naam toch terug komen kunnen! Het is jammer en ZEER spijtig dat het op deze manier moet gebeuren, maar dan word het mischien wat rustiger met topics maar wel dat die topics over het geen gaan waar ik, en met mij velen, op dit board heen surfen! Ik wens je dan ook sterkte toe en hoop dat je de estafette niet hoeft over te geven!!!<BR><P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Derrick<BR>Het helpt niet om deze mensen terrecht te wijzen zonder deze een voor altijd te bannen!<BR>Zie de vele malen dat de zelfde mensen dit board gebruiken om iemand te vernederen!<BR>Als je iemand niet mag is daar de "Privat" Messages voor en niet dit board!<BR>Ook ik, unetwork, weet wat het is om eraf gegooid te worden en daar was via een duidelijke afspraak per mail weer een weg terug voor mij. Voor alle dingen in het leven gelden regels en wie zich niet aan de regels houd moet daar ook de verantwoording zelf dragen.<BR>Ik word er ziek van als iemand die problemen heeft met een cam en dat plaats, de topic gebruikt word om oude menings verschillen op een manier te plaatsen dat het meer op een prive oorlogje lijkt dan waar het topic mee begonnen is.<BR>Als die denken dat dit gewoon is moeten zij maar een eigen board maken en daarop gaan schelden aan elkaar, maar SVP niet op sat4all<BR>Er is al genoeg oorlog in de wereld doe de diverse nieuws kanalen maar eens aan!<P><BR><P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste satwatcher<BR>laat je plezier niet verpesten door die bepaalde lieden dit is een goed board met een goede administrator en dat willen wij graag ook zo houden.<BR>ik heb dit in het verleden ook al geschreven over dit soort gedrag.<BR> zelf lees ik dit board dagelijks met veel plezier en dat wil ik graag zo houden.<BR>ik hoop dat een ieder weer eens hierover gaat nadenken wat we hier aan het doen zijn laat dit een hobbyboard blijven<BR>bedankt Ibby<P><BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by Ibby (edited 25 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Middag...!<P>@ Satwatcher:<BR>Blijkbaar is het inderdaad nodig om te bannen, onzin threads te sluiten e.d. Omdat er zoveel bezoekers zijn is het moeilijk om het hele zakie in het gereel te houden. <P>Als je geen andere uitweg ziet dan dit soort maatregelen, dan ga ervoor!!! Ik weet zelf ook wel wat het is om een hoop tijd en moeite in een site te steken. Ik zou me dat plezier niet op deze manier laten ontmenen.<P>Als je vindt dat bannen etc. nodig is, ik heb er in ieder geval begrip voor.<P>Rgs<BR>LDP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge, wat zijn jullie in een keer weer serieus. Maar jullie hebben wel gelijk, het moet een beetje binnen de perken blijven. Ik was alles met plezier aan het lezen en met mij 9 van de 10 personen (denk ik).<BR>Als er dan een opmerking word geplaatst door iemand die zijn gal wil spugen dan is dat 1 van die 10 personen en de rest moet dit dan maar weer ontgelden?<BR>Goed, nu weer even serieus. Als hier alleen maar superserieuze dingen mogen worden geplaatst dan is er hier dus geen plaats voor lieden zoals mij. Want het woord BANNEN staat hier veel te hoog in het zadel.(sommige lieden lopen met dit woord hier te koop)<P>Ban mij dan ook maar.<BR>Punai<BR> <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je het allemaal iets te letterlijk opvangt Punai. Niemand die een constructieve bijdrage levert aan dit board, en dat kunnen we bijv van jou wel stellen, zal gebanned worden. Ook niet als onze meningen van 1000 % verschillen. Dat moet kunnen in een democratie en dat werkt ook goed als je elkaar respecteert. Iemand die andere gebruikers respecteert zal hier ondanks een misschien andere mening niet gebanned worden. Ik heb het woord bannen ook heel erg hoog zitten en zal echt pas als laatste redmiddel daartoe besluiten en zelfs dan, zie het verhaal van Uunetwerk, ben ik altijd bereidt tot het zoeken van een oplossing.<P>Waar ik ziek, echt strontziek, van wordt is het feit dat mensen niet willen respecteren dat sommige beslissingen genomen zijn en dat die, of je het nu slecht of goed vind, uitgevoerd worden. Voorbeeld als er is besloten geen commercie toe te laten en alleen bij bepaalde zaken van grote urgentie voor ons allen wat meer info wordt gegeven en je legt dat diverse malen uit in diverse topics dan nog schijnen er mensen te zijn die of een bepaald persoon in een kwaad daglicht willen stellen en/of de boel hier zo op te willen naaien dat het uit de hand loopt en met deze postings doorgaan. Het is uitgelegd, de reden waarom is gezegd en als je het daar niet mee eens bent en je er niet mee kunt leven dan stop je met posten en ga je niet de boel blijven opstoken. Dit is maar een voorbeeld maar zo kan ik er vele opsommen. In dit soort gevallen van verzieken en de boel lopen opnaaien wat kan je dan doen om de boel niet uit de hand te laten lopen ? Als jij een beter alternatief hebt dat hetzelfde oplevert dan bannen dan staan mijn beide oren en ogen open voor je antwood.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het mag wel vervelend zijn, maar is het zo erg?<BR>Als een thread ergens staat, ook al staat die verkeerd, moet je daar doch je reply kwijt kunnen. <P>Waar ik geen begrip voor heb, zijn de mensen, die gelijk roepen gooi ze eruit. Dat kan alleen door de Adm. gebeuren. Hij of een Mod. mag een topic ook verplaatsen. Een korte mededeling (zonder gezeur) is dan voldoende.<P>PS. de licence error is mij echt overkomen, maar een samenhang met het kijken naar bepaalde providers zie ik ook niet<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad er zijn de laatste tijd meer zeiktopics dan informatieve te lezen. ik vind ook dat als je iemand ergens van beschuldigd dat je dat op de man af moet doen en niet via het board.<BR>satwatcher het is inderdaad af en toe een kinderklasje. wees met zijn allen blij dat er een goed en duidelijk forum is.<BR>met dit gedrag sterven deze alleen maar uit.<P> smile.gif keep the hobby alive smile.gif<P>------------------<BR>blubblub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er mensen bij zitten die dit board gebruiken om er financieel gewin uit te halen. Dat gaat "alweer" ten koste van de echte doe het zelvers die met schoteltjes en tunertjes in de weer zijn om echt leuke dingen op het scherm te toveren. Nou zal dat zonder dit board ook wel lukken, maar ik zou het jammer vinden dat ik hier niet meer de echte freaks tegenkom als je dit board sluit.<P>Groeten van Bullet, hopper sinds 1988.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom op laat je niet gek maken<BR>Gooi gewoon de rommelmakers er af<BR>En doe als ze met reacties komen net of je neus bloed<BR>En laten we met de echte vertrouwde gebruikers hier gewoon een goede site onderhouden<BR>Dus gewoon met de goede onder ons ervoor gaan en de *****S gewoon eraf en geen toegang meer geven<BR>Zij verpesten gewoon voor de hobby deze site en ook anderen<P>Nowtv@planet.nl<BR>One off the best <P>------------------<BR> felix.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<P>Wat nodig is is nodig, als newbie heb ik me al (veel te) vaak geërgerd aan allerlei flauwekul, geruzie en weet ik al niet meer, het informatieve is meestal ver te zoeken. Laat iedereen zijn tijd in alleen nuttige zaken steken, voor flauwekul kan je overal chatten o.i.d. M.a.w. Satwatcher; doe wat je moet doen............<P><P>------------------<BR>Wie met beide benen op de grond blijft staan..... komt niet ver......!!!<P>Ciao for now (greetings from) Saturn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus zijn we nu tot de conclusie dat we met zijn allen gaan stoppen met zeiken. Alleen gaan posten als dat nodig is en geen overbodige dingen gaan posten. Verder gaan we besluiten respecteren ook al ben je het er niet mee eens en als iemand zich er niet aan dit bovenstaande houd dan kan ie de consequenties wel weten na het lezen van deze topic.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...