Gast Geplaatst: 23 november 2002 Delen Geplaatst: 23 november 2002 Hallo, zojuist mijn Dreambox uitgepakt en aangesloten. Waar vind ik nu het CI menu? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrazyMotha Geplaatst: 23 november 2002 Delen Geplaatst: 23 november 2002 De box wordt standaard uitgeleverd met beta 1.0 daar zit nog geen CI menu in. Je moet dus even upgraden naar versie 5.0 of lager daar zit het wel in. Succes CrazyMotha, I'm not a complete idiot, some parts are missing. Dreambox 8000 HD - Vu Duo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 november 2002 Delen Geplaatst: 23 november 2002 Bedankt, ga ik nu flashen, op hoop van zegen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ron Geplaatst: 23 november 2002 Delen Geplaatst: 23 november 2002 1.0 beta5 bedoel je wel:-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GoGoHaRrY Geplaatst: 23 november 2002 Delen Geplaatst: 23 november 2002 Ik vind het wel jammer dat er in het info-menu van de Dreambox niet goed te zien is welke versie software er in de tuner zit. Er staat alleen een datum van de firmware. Ik zou het netjes vinden als er ook in het infomenu Beta 6 zou komen te staan. Xtrend ET9000, Samsung UE40D6200, Onkyo TX-NR818, Yamaha YST-SW515 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen