Ga naar inhoud


825 hci patch


bogie

Aanbevolen berichten

kan iemand mij vertellen hoe het komt dat als ik mijn 825 hci van de nieuwste software voor zie en daarna er de patch overheen laat lopen hij totaal niet meer kan opstarten. hij springt aan en weer uit en dat telkens opnieuw. ik heb een irdeto 106 ci de patch zou het moeten doen. als ik de orginele firmware terug zet start hij weer gewoon op weet iemand wat ik fout doe.

 

GR.BOGIE.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja ja als ik het bovenstaande lees krijg ik al weer buikpijn ik heb namelijk ook een 825 met het zelfde probleem dus gloof me je doet niets verkeerd ik ben er zelf al 1 maand mee bezig en het lukt gewoon niet

en als ik de orginele firmware er inzet werkt hij maar krijg ik er geen lijst meer in kortom zeg het maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Stel je hebt de patch er in gezet. (succes mededeling aan het eind) Kun je dan bv aan de Irdeto cam zien dat hij allcam is geworden? Of ziet de ontvanger hem nog als Irdeto cam.Ik bedoel toont het menu de nieuwe eigenschappen. En werken de standaard 5 in 1 files voor Hyundai in principe gewoon?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is het hem nu juist. de ontvanger start niet meer op.

hij wil opstarten en gaat weer uit. ik kan dus niet in het menu komen. het enige wat ik dan kan doen is de orginele firmware er weer op zetten. dan werkt hij weer gewoon.

maar ik heb er nu een magic module in zitten dus de patch is niet meer nodig.

 

GR.BOGIE.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...