Gast Geplaatst: 27 november 2002 Geplaatst: 27 november 2002 Met gold krijg ik de Nederlandse Kanalen en Canal+, echter geen Premiere etc.. Dit wilde ik met de fun4 kaart gaan doen. Het lukt mij echter niet. Wie weet er raad. Zie hieronder voor de gebruikte apparatuur.
Gast Geplaatst: 27 november 2002 Geplaatst: 27 november 2002 Heb je wel de juiste files?? Met je configuratie die je hebt moet je premiere kunnen ontvangen.
Tonskidutch Geplaatst: 27 november 2002 Geplaatst: 27 november 2002 volgens mij kan het met beide kaarten... fun middels de Xin1 files gold middels irseca files de Xin1 geeft echter nog meer opties dan die irseca files... maar dat is afhankelijk van de cam -type en patch in die philips... chiao Nothing Really Ends dEUS
Gast Geplaatst: 30 november 2002 Geplaatst: 30 november 2002 voor de gepathte phillips is er inderdaad een fun nodig voor de prem zenders.kijk eens bij h*ts gr django
Gast Geplaatst: 30 november 2002 Geplaatst: 30 november 2002 Of gebruik de muticamedit 3.1H2, hoef je nooit meer te zoeken, die haalt de files gewoon op van het net. (alleen voor servi fw)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen