Jump to content

MM-radio's

Guest JoostA

Recommended Posts

Ik weet niet of iemand het al was pgevallen: de 4 MM' radio's in het Nederlandse C+ pakket zenden sinds een dag (weer) muziek uit. Overigens ben ik meer gespitst op 1 november wanneer radio 538 radio 10 e.d. de lucht in zouden moeten gaan. <P>------------------<BR>

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by jan:<BR><B>hoe zo radio 10 <BR>volgens mij alleen 538 en sky<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Sky zit er sowieso al een hele tijd op (TSTR)<P><P>------------------<BR>

ik verheug me er nu al op <P>Het zijn mooie muziekzenders<P>Zouden ze bijv. bij Skyradio ook vermelden in de EPG welk nummer er na komt?<P>Dan hoef ik niet ieder keer op internet <A HREF="http://www.skyradio.nl" TARGET=_blank>www.skyradio.nl</A> nieuwe playlisten afhalen<P>------------------<BR>

Ja ik heb nu mm1, 2 en 3 FTA en zonder reclame non-stop muziek?<BR>Is dit normaal of gaat de seca sleutel er weer op?<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

• 2 weeks later...

Leuk hoor test? Ook leuk is het na test de delete knop te testen :=)<BR>De MM radio's zijn wel in mono en da's jammer!<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Unetwork:<BR><B>Leuk hoor test? Ook leuk is het na test de delete knop te testen :=)<BR>De MM radio's zijn wel in mono en da's jammer!<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Dat ze mono zijn was me nog niet opgevallen. Zal thuis eens luisteren. Ik moet zeggen: ik vind ze wel SAAI!<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by JoostA (edited 15 November 2000).]

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.