Ga naar inhoud


MM-radio's


Gast JoostA

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of iemand het al was pgevallen: de 4 MM' radio's in het Nederlandse C+ pakket zenden sinds een dag (weer) muziek uit. Overigens ben ik meer gespitst op 1 november wanneer radio 538 radio 10 e.d. de lucht in zouden moeten gaan. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by jan:<BR><B>hoe zo radio 10 <BR>volgens mij alleen 538 en sky<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Sky zit er sowieso al een hele tijd op (TSTR)<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik verheug me er nu al op <P>Het zijn mooie muziekzenders<P>Zouden ze bijv. bij Skyradio ook vermelden in de EPG welk nummer er na komt?<P>Dan hoef ik niet ieder keer op internet <A HREF="http://www.skyradio.nl" TARGET=_blank>www.skyradio.nl</A> nieuwe playlisten afhalen<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb nu mm1, 2 en 3 FTA en zonder reclame non-stop muziek?<BR>Is dit normaal of gaat de seca sleutel er weer op?<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Leuk hoor test? Ook leuk is het na test de delete knop te testen :=)<BR>De MM radio's zijn wel in mono en da's jammer!<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Unetwork:<BR><B>Leuk hoor test? Ook leuk is het na test de delete knop te testen :=)<BR>De MM radio's zijn wel in mono en da's jammer!<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Dat ze mono zijn was me nog niet opgevallen. Zal thuis eens luisteren. Ik moet zeggen: ik vind ze wel SAAI!<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by JoostA (edited 15 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...