Ga naar inhoud


Canal + NL website


Gast

Aanbevolen berichten


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Duck:<BR><B>eerlijk is eerlijk, het is een goeie site met veel programma info<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Inderdaad, Nu nog een telefoonnummer waar je je betaalbaar kunt aanmelden en ze hebben echt wat.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt inderdaad vorige week was nog bijna niks te zien Nu wordt het beter met de dag<P>Als ze nou eens een voorbeeld namen aan de Spaanse website zal ik de EPG niet eens meer gaan missen smile.gif<P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Amsterdam adverteert Canalplus evenals UPC deze week paginagroot in de plaatselijke advertentiebladen.<BR>UPC met 0800 1872 gratis dus.<BR>C+ met 0900-8350 <BR>In de advertentie stond het tarief te weten 44 cpmn niet vermeld.<BR>Ik heb gebeld !!<BR>optie 2 satelliet, optie 3 via de kabel, nee gekozen voor optie 1 te weten aanmelden als abonnee of zoiets.<BR>Resultaat: 18 minuten in de wacht met de boodschap: U bent de eer***olgende aan de beurt of zoiets.<BR>Ik heb neergelegd, opgegeven. <BR>18 x 44 ct, zo'n F8 armer, en geen resultaat.<BR>Op de website kan ik overigens ook geen pakket/tarief-informatie vinden.<P>Mijn vraag is nu: Wat willen ze? Iets verkopen????<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is nu precies wat ik bedoel Maarten, het is toch wel erg duur om even te bellen!<BR>Ze zouden het voorbeeld moeten hebben vanuit de VS op de site inloggen en je aanmelden, meteen betalen via een pin of creditcard en klaar! Niet zo moeilijk dus?<BR><P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...