Jump to content

Canal + NL website

Guest

Recommended Posts

Zo zo ik ga ze mailen met een welcome in de new age of cyber..beter laat dan nooit...<BR><P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Duck:<BR><B>eerlijk is eerlijk, het is een goeie site met veel programma info<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Inderdaad, Nu nog een telefoonnummer waar je je betaalbaar kunt aanmelden en ze hebben echt wat.<P><P>------------------<BR>

Klopt inderdaad vorige week was nog bijna niks te zien Nu wordt het beter met de dag<P>Als ze nou eens een voorbeeld namen aan de Spaanse website zal ik de EPG niet eens meer gaan missen smile.gif<P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]

Hier in Amsterdam adverteert Canalplus evenals UPC deze week paginagroot in de plaatselijke advertentiebladen.<BR>UPC met 0800 1872 gratis dus.<BR>C+ met 0900-8350 <BR>In de advertentie stond het tarief te weten 44 cpmn niet vermeld.<BR>Ik heb gebeld !!<BR>optie 2 satelliet, optie 3 via de kabel, nee gekozen voor optie 1 te weten aanmelden als abonnee of zoiets.<BR>Resultaat: 18 minuten in de wacht met de boodschap: U bent de eer***olgende aan de beurt of zoiets.<BR>Ik heb neergelegd, opgegeven. <BR>18 x 44 ct, zo'n F8 armer, en geen resultaat.<BR>Op de website kan ik overigens ook geen pakket/tarief-informatie vinden.<P>Mijn vraag is nu: Wat willen ze? Iets verkopen????<BR><P>------------------<BR>

Dat is nu precies wat ik bedoel Maarten, het is toch wel erg duur om even te bellen!<BR>Ze zouden het voorbeeld moeten hebben vanuit de VS op de site inloggen en je aanmelden, meteen betalen via een pin of creditcard en klaar! Niet zo moeilijk dus?<BR><P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.