Ga naar inhoud


GEEN UPDATE??:-(((


Gast

Aanbevolen berichten


IK krijg hem alleen op CNL Dig .<BR>Ik heb wel beeld op de andere zenders hoor maar dig staat op 31 Dec 00 en de andere staan nog steeds op 30 en 31 NOV is dat normaal dan ???.<BR>Groeten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pipo bij mij op mijn hummie het zelfde probleem alles AU behalve C dig NL. Dezelfde SW in een gelijke kaart geprogt bij mijn collega in een philips seca en geen probleem.<P>Heeft iemand een oplossing ik zie het graag.<P>Groetjes Zappie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vanuit Mallorca en via de Spaanse Sites heb ik vernomen dat CDS deze maand alleen de "geregistreerde kaartjes" handmatig één voor één up-daten.(daar zullen ze wel een wat gemakkelijker systeem voor hebben) Zelf heb ik dit ook vernomen. Mijn orginele CDS kaart staat sinds 28 oct. op "31-dic", terwijl mijn eigen kaartje nog steeds op 30 nov staat. Er wordt hier volop naar oplossingen gezocht. Op het moment is er een "antiresetdecember"-file te downloaden, maar of die werkt, dat weten we pas aan het eind van de maand. Het positieve van deze CDS-stunt is dat hier misschien de auto-updates mee de wereld uit geholpen worden, waardoor aan onze "verkopers" wat extra werk bezorgt wordt.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

vrienden van mij hebben een spaanse secabox<BR>staan,ik heb voor hun een autoupd.goldcard<BR>gemaakt,gisteren deed ie na15 minuten helemaal niks meer en vandaag was na twee uur c+spanje weg,op mijn duitse mediabox blijft de kaart gewoon werken.Iemand een <BR>oplossing??<P>------------------<BR>123456789

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by satdigital:<BR><B>Hier ook, heb dan maar de nieuwe files genomen op de eerste rij van de dwn Seca.<P>Probleem opgelost!</B><HR></BLOCKQUOTE><P>Inderdaad, zo is het ook bij mij. De data deugt overigens helemaal niets van. Het enige wat klopt is iets als 01-01-1990 (o.i.d.), de einddatum is een niet bestaande datum. Maar who cares, ik ben probleemloos van oktober tot in november gekomen.<p>[This message has been edited by JoostA (edited 03 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiterst interessant, dat "per kaartje" updaten wat CSD zou doen! Mijn advies aan iedereen die een spaanse kaart heeft en een logger: meeloggen die update! <BR>Kun je straks misschien erg leuke dingen mee.<P>Ik zoek naar een mogelijkheid de EMM-stream van seca mee te loggen, weet iemand op welke PID die zitten? <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

zullen ze ooit wel gaan doen hollywoodvc<BR>maar ik heb vandaag een update gehad dus het werkt nu nog gewoon via key 01 en de ppua op het moment<BR>groeten blokker<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...