Ga naar inhoud


GEEN UPDATE??:-(((


Gast

Aanbevolen berichten

Dit hele verhaal over niet werkende auto uppdate is voor mij echt onwaarschijnlijk bij mij werkt de auto update echt zonder problemen alle providers staan op 31 dec 2000<BR>Ik heb echt geen problemen hiermee ???????<P>ik heb een pickaart met mijn eigen aangepaste software van yoakam en deze werk perfect in een philips<P>Nowtv@planet.nl<BR><P>------------------<BR> felix.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de file van Nowtv geprogt, op 2 pakketten na inderdaad alles op 31 dec 00,<P>( Cana+ en Canalsatellite ) deze staan op <BR>30 nov 00,<P>Blijft voor mij de vraag of deze alleen updaten indien ik op een bepaalde zender ga staan, zo ja graag antwoord welke zenders,<P>Groeten Ronald<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, hier hetzelfde resultaat als Ronaldv.<BR>De files van Nowtv geprogt. lukte echter niet om de hex files te proggen met de bijgeleverde software. Wel met IC-Prog.<BR>Bin file lukt alleen met winPhoenix en weer niet met Piccard.<BR>Op 2 pakketten na inderdaad alles op 31 dec 00, Cana+ en Canalsatellite staan nog op 30 nov 00, Ik heb nu wel de laatste files er op staan, maar weet dus nog steeds niet of straks die AU ook daadwerkelijk werkt.<BR>Hoe dan ook, we kunnen voorlopig weer ff vooruit.<P>Vraagje voor een ieder.. Kan ik mijn CI nog downgraden naar de oude versie om te kijken of dit beter werkt. waar te vinden?<P>BW<P><P>------------------<BR>

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde met de (oude) Katama file's Cana+ en Canalsatellite staan op 30nov00, de rest op 31dec00. Misschien moeten we net als met Irdeto op 1 november gebeurde straks handmatig de datum anpassen.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja mensen we kunnen niet voorzien wat een ieder voor ontvanger heeft.<BR>Maar de files werken zeker wel met de bijgeleverde software.<BR>Het datum probleem (is geen probleem)<BR>Maar dat twee pakketen het niet doen ,daar ben ik mee bezig<P>Nowtv<BR>Nowtv2000@hotmail.com<BR> cool.gif<P>------------------<BR> felix.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...