Ga naar inhoud


site langzaam


Gast

Aanbevolen berichten

sinds enkele dagen valt het mij op dat deze site erg langzaam geworden is,klopt dit?of moet ik maar weer eens bij UPC gaan klagen<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by waffertje (edited 03 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat was bij mij gisteren vooral het geval.<BR>De rest van de sites was gisteren gewoon goed bereikbaar.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit klopt volkomen tevens als men een posting doet heb je geluk als je ineens naar de pagina gaat.<BR>Ook dit gaat soms niet of duurt erg lang.<BR>Er is ergens een langzame schakel in de structuur of bij de provider ????<P>Nowtv@planet.nl<BR> cool.gif<P>------------------<BR> felix.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij speelde zich dit alleen gisteren op de site was inderdaad niet vooruit te branden over het algemeen heb ik daar eerder geen problemen mee gehad en draaide het als een speer.<BR><P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij geld een simpele uitleg dat wanneer er heel veel mensen aan het mailen zijn of aan het rondneusen zijn dat dan elke site wel een, tijdelijk, langzaam kan zijn.<BR>Bij mij werkt alles goed, maar er kan tijdelijk een overbellasbare link zijn met de sat4all server vanuit Nederland.<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij dat er echt iets niet goed is met de server. Het is nu 01.30 in de nacht en dit is de eerste keer vanavond dat ik uberhaupt binnenkom (met welke gratis provider dan ook). Ik dacht dat het board gecrashed was o.i.d. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad kan ik de woorden van TeeBee onderschrijven. Als er al mensen zijn die het ontzettend storend vinden dat een en ander niet werkt dan zijn het de admins en mods van dit board wel. Echter bij dit soort "storingen" zijn wij afhankelijk van heel erg goedwillende derden. De serverruimte krijgen we gratis dus tot op dit moment mogen we zeker niet de beheerder van de server de zwarte Piet toespelen. Sterker nog toen wij dit probleem meldde bij hem werd er dan ook direct aktie ondernomen om een en ander te verbeteren. Dat dit soort dingen wel eens iets langer kunnen duren dat we allemaal verlangen is gewoon bad luck.<P>Overigens is het aantal bezoekende personen en het aantal hits de afgelopen weken zodanig toegenomen dat er op sommige drukkere momenten wel eens vaker last kan zijn van kleine files op de digitale snelweg richting de sat4all server. Dat is niet leuk maar het is wel een situatie waar we terdege rekening mee moeten houden ook al doet iedereen zijn verschrikkelijk best om dit niet te laten gebeuren.<P>Ik verzoek dan ook in deze gevallen niet direct onze mailserver ook niet overbelast te laten raken. Zo zijn er zelfs gebruikers die het presteren als ze niet binnen enkele minuten een reaktie terugkrijgen (en die krijgen ze in dit soort gevallen echt niet terug) dat ze dan ook nog eens de uploadsectie met dezelfde vraag gaan bestoken. En dit is zeker niet de bedoeling.<P><P>------------------<BR>Met vriendelijke groet,<P>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...