Ga naar inhoud


BSKYB gekraakt?


Unetwork

Aanbevolen berichten

Via een website in het Rusisch las ik dat er een Rus het guard systeem van Sky digital heeft gekraakt. Dit zou gaan met de tweede kaart die geen telefoon nummer nodig heeft om zijn lokatie bekend te maken. Namelijk de wat duurdere kaart bestemd voor Hotel ketens en andere diverse grote organisaties.<BR>Wel heb ik zo'n kaart hier in Skopje werkende gezien maar dit ging om een officiele kaart met een maandelijkse afschrijving.<BR>Mocht ik meer lezen houd ik jullie wel op de hoogte en mocht iemand wat meer weten gaarne een reply....<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja,ik zit er ook op te wachten.<BR>Ik heb wel al weet van ondigital die gekraakt is,een beetje vergelijkbaar met canal digitaal op kabel.<BR>De rest zal voor de nabije toekomst zijn.<BR>Laat ons tenminste hopen :-)))<BR>Groeten,Jacko<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil best voor Sky Digital betalen! Als de Europese grenzen nu eens echt open gingen?<BR>Voor de Sky films en de Discovery's wil ik best (graag zelfs) betalen....<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat er hier dus niet omdat wij zo graag voor bepaalde zenders willen betalen, maar om een hobby dus.<BR>En is er nieuws houd ik jullie uiteraard op de hoogte!<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Besef wel dat de betalende klanten jullie hobby blijven mogelijk maken!! Heb zelf best een laagje boter op het hoofd, maar ben wel zo principieel om te betalen voor de kanalen waarop ik me in dit kleine landje mag abonneren. En dan bedoel ik niet het gratis paketje! Zie liever een mogelijkheid om je te kunnen abonneren op die stations die je echt graag wil zien. Zelf hoef ik geen Sky Digital voor al die zenders en regionale meuk. Discovery (7 stuks), wat Engelstalige films en ik ben meer dan tevreden...<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is nu wel duidelijk Mimisiku besef ook dat dit board geen board is voor vrij schakeling van diverse pay per view maar duidelijk een hobby is.<BR>Ik denk dat de meeste onder ons dan ook (bijna) nooit een hele film afkijken maar gewoon bezig zijn om zo veel als mogelijk beelden op ons scherm te krijgen.<BR>En zeg nu zelf als je dicht bij een voetbal stadion woont op de 15 de verdieping en je kan zo de match via je balkon kijken, doe je dan je ogen dicht met de woorden dat de betalende mensen de spelers betalen?<P><P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom zijn die stadionwanden dus zo hoog..<BR>Nee, ik zou van mijn balkon afkomen en een kaartje kopen. Ik begrijp inmiddels dat de meesten hier daar inderdaad helemaal niets voor voelen onder het even zo gezapige als gewetensussende "ik kijk de film toch niet helemaal". Als je de elft van de film ziet betaalt men vast ook niet de helft.....<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...