Ga naar inhoud


gratis kijken mag, C+ vind het goed!


Gast

Aanbevolen berichten

In de Nederlandse nieuws groep staat een inzending van Consumer support Canal+, je moet eingelijk helemaal gaan lezen maar de volgende regel uit het betoog wil ik hier graag weergeven voor diegene die dacht met iets ondeugends bezig te zijn thuis door naar betaal zenders te kijken zonder te betalen. komt ie "De ''freaks" onder u kunnen ook tevreden zijn, want voor zo'n 30 gulden bent u altijd verzekerd van zo'n 10 zenders die Canal+ in Nederland exploiteert<BR>terwijl u expirementeel en zonder risco's naar meer dan 150 kanalen van de<BR>zusterorganisaties kan kijken.<BR>snappen jullie er nog iets van, ik niet<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


hehehehhehee smile.gifsmile.gifsmile.gif die is goed smile.gifsmile.gif<P>Betaal zelf meer voor c+ (de filmzenders erbij) , mag ik dan nog meer smile.gifsmile.gif<P>>>terwijl u expirementeel en zonder risco's naar meer dan 150 kanalen van de<BR>zusterorganisaties kan kijken.<<<P>NEE wie snapt dit wel dan??<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vond ik ook al. <BR>Als ik het verhaal moet geloven dan gaat canal+ straks ook nog goldcards verkopen zeker? Ik ga straks bellen voor de key van december, die heeft mijn officieële wel maar goldcard niet gekregen.daaag!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zien dat zelfst Canal+ na alle kritiek op hun politiek ook leuk bezig is!<BR>HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA X 20000!<BR>Waar houd het op?<BR>Mischien gaan ze straks op hun website de nieuwe files posten voor gratis download?<BR>Of mischien een nieuwe reclame campagne:<BR>Betaal nu 30 piek en kijk voor niets!<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>==================== <A HREF="http://www.biggestdutch.org" TARGET=_blank>www.biggestdutch.org</A> <p>[This message has been edited by Unetwork (edited 11 November 2000).]

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...