Ga naar inhoud


vraag aan moderator en lezers.


Gast

Aanbevolen berichten

eerst wil ik mijn excuses aanbieden mocht dit bericht staan in de verkeerde groep.<BR>hi,<BR>ik heb vandaag weer eens het analoge tijdperk<BR>(her)ontdekt.ik bedoel niet op astra-hotbird maar op de populaire thor satelliet.na het aansluiten van een d2-mac decoder en het inplaatsen van een kaartje gingen heel wat van die zenders open.(daardoor mijn vraag in een andere thread).maar als ik hier zoek zie ik nergens een group waar het gaat om analoge zenders+hun coderingen (misschien frequentie's en feeds?).zou het misschien mogelijk zijn en interesse om een groep te openen waar men vragen kan stellen over problemen met analoge ontvangers/decoders.<BR>met inname van digitaal blijkt analoog in de vergeethoek te geraken.graag eens je mening.en mocht het verkeerd staan verplaats het dan waar het moet staan.<BR>alvast bedankt.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Deze vraag om een analoog forum staat genoteerd. Deze week zullen de mods en admins van het forum de koppen bij elkaar steken over dit board en daar zullen we dit ook onderling bespreken.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me heeeeelemaal aan bij deze vraag!<BR>Zou ook graag een forum zien die juist over de roots van onze hobby zou gaan.<BR>Nu is bij mij de analoge tijd niet voorbij en kijk regelmatig met mijn 3,10 meter disk en motor naar verre beelden en uplinks!<BR>Een ding is zeker Analoog is wel veel goedkoper geworden! Terwijl vaak de beelden mooier zijn.<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>==================== <A HREF="http://www.biggestdutch.org" TARGET=_blank>www.biggestdutch.org</A> <p>[This message has been edited by Unetwork (edited 13 November 2000).]

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...