Ga naar inhoud

nexus-s en erg beginner

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal, ik heb van de week na lezen hier op de site een Nexus-S aangeschaft en gisteren in mijn PC geschroeft. De schotel had ik al hangen maar nog niet gericht.

Nu heb ik van iemand een digisat kastje geleend en aan het draaien geweest (beetje gericht zoals de buurman).

Het kastje geeft nu allemaal rode lampjes en ik moet dus goed signaal hebben.

Toen heb ik het programma dat bij de kaart zat geinstalleerd en kanalen laten zoeken. Hij vond er een aantal maar als je wilt kijken krijg je geen beeld. Teletekst op zo'n kanaal werkt wel ?? vreemd he?

Toen progdvb geinstalleerd om te kijken of alles dan wel goed ging. Ik heb een hele lijst laten zoeken en ik kan een aantal zender bekijken.

Je hebt een aantal groende en rode V-tjes en de groende (een stuk of 10) doen het meestal, anders krijg je info over welk programma er op komt.

Waarom zie ik maar 10 programma's, wat doe ik fout?

Geplaatst:

Ik denk toch dat je jouw schotel beter moet uitrichten, er zijn namelijk wel wat verschillen tussen de verschillende kanalen de ene is sterker als de andere.

Suc6 ermee

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

Tweede mogelijkheid is dat je de softcam.key en de YANKSI plugin nodig hebt.

De groene V-tjes betekent FTA. De rode zijn gecodeerd.

Waarschijnlijk heb je met deze vraag meer succes in het DVB-S forum.

Kijk ook eens op de site van Happysat, staat waarschijnlijk wel op de link pagina.

succes

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen