JanAstra Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 Reageer s.v.p op mijn oproep om te helpen met wallbanger via de telefoon. Stuur mijn via p.m bericht wat we kunnen afspreken of eventueel telefoonnummer. Alvast bedankt. JanAstra.
Delano Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 Volgens de ldenlijst is mailto:corbuis@zonnet.nl zijn emailadres. Al geprobeerd? En je kunt natuurlijk altijd hier je vraag stellen wellicht is er iemand die bijna even veel weet als ons aller Corbius
JanAstra Geplaatst: 16 januari 2003 Auteur Geplaatst: 16 januari 2003 Onze aller Corbuis heeft niet gereageerd. Delano, bedankt voor je opmerking. Dus zal ik mijn vraag nog een keer herhalen. Wie wil mij via de telefoon of thuis komen helpen met wallbanger en conax(bij conax kom ik niet verder dan main menu, wi dus niet verder opstarten). Wie helpt. JanAstra.
Gast Geplaatst: 16 januari 2003 Geplaatst: 16 januari 2003 Jan, hebben we het inderdaad over Wallbanger en Conax? Bij mijn weten emuleert WB geen Conax. Avensis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen