Ga naar inhoud


Humax IRCI - 5400 Z


Gast

Aanbevolen berichten

Nadat ik op deze site veel lovende berichten had gelezen over de mogelijkheden van de Humax 5400, wil ik deze ook aan gaan schaffen.

Compleet met schotel, LNB, montage en alles er op en eraan.

Wat zou zoiets mogen kosten.

Ik heb nu een prijs van 650 EURO, maar ik kan nergens een vergelijking maken of dit duur of juist goedkoop is, kan iemand deze beginner misschien helpen????????

Link naar reactie
Delen op andere sites


De receiver los kost iets van 450 euro. Nog es 100 voor schotel en lnb en 100 voor montage dan kom je daar wel op ja.

 

Maar zou je niet een paar maandjes wachten tot de dream machine uitkomt?

 

Het is maar de vraag wat je dadelijk nog met een 5400 kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste BIGFOOT

Wat is de dream machine.

Ik weet nog nergens van, en een expert zoals jij kan mij vast wel helpen.

trouwens nog bedankt voor de snelle reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bigfoor ik heb net gekeken en mijn intresse werd wel gewekt, maar het begon wel te duizelen van de termen die ik (NOG) niet begrijp.

Zou jij van menig zijn dat het beter is om te wachten op de DREAMBOX dan nu een "HUMMIE"te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's wel een dilemma he. Ik heb zelf sinds 2 maanden een Humax. Werkt prima hoewel er veel hangers zijn. Kan aan de wat verouderde firmware liggen. Het probleem is natuurlijk seca-2. Het is nog maar de vraag of de humax straks ook geschikt te maken is voor seca-2. Dat geldt overigens ook voor de dreambox. Verder heb ik het idee dat de Humax 5400Z wat verouderd is. Dat verklaart ook de belangstelling voor de dreambox. Maar voor de hobby is de 5400 nog steeds heel geschikt.

 

De schotel kan je wel zelf uitrichten. Als je daar geld voor had willen uitgeven kan je daar beter een satfinder voor kopen. Verder moet je nog wel even rekening houden met de aanschaf van een programmer en een kaart. Dus of je het redt met 650 euro?

 

Veel wijsheid toegewenst

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...