Ga naar inhoud


ctu 900 philips d2mac decoder ook brukbaar voor ..


odul

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

@odul,

 

Waarom schroothoop, ik heb zelf ook nog genoeg van dat "oude" spul, zelfs nog nieuw in de doos.

Dat kwam omdat ik op een bepaald moment ging verhuizen en eigenlijk niet meer op de kabel aansluiting aangesloten wilde worden, ik heb toen 3 analoge sets gekocht, waarvan ik 1 wel eens gebruikte met de vakantie als ik op de camping stond.

Dat was net in die tijd dat ze over gingen op digitaal en deze digitale ontvangers erg duur waren.

Ik heb toen maar een D2Mac ontvanger er bij gekocht, waar ik jaren van heb genoten en die ik nog steeds heb, een 2e D2Mac ontvanger heb ik toen wel verkocht en heb toen een digitale Ph****s gekocht die ik nog steeds heb en gebruik.

Bij 1 van de analoge sets heb ik ook een grote schotel die draaibaar is, maar deze zit nog in de verpakking ergens op zolder, en wanneer ik een keer extra tijd over heb moet ik hem maar eens een keer installeren.

Weggooien denk ik niet aan, altijd leuk als je iets hebt liggen, kun je ook eens een keer iets uitlenen aan een bekende of zo, veel plezier verder met de hobby, vr.gr.

 

Zilverster

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...