Ga naar inhoud


JDM programmer


Gast

Aanbevolen berichten

Mijn JDM programmer werkt perfect zowel S*C* als *Rd*tO<P>wel heb ik gemerkt dat het file loader.Hex problemen geeft. Ik gebruik voor zowel S*C* als *RD*to de file Goldwaf.hex indertijd gedownload bij Master CRD ook hiermee zonder maar een probleem de goldwafers van GERONIMO<P>MJ<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb inmiddels ondekt dat jdm die niet extern gevoed worden de meest problemen geven dus weg met dat ding en koop er een met een adapter.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ook een JDM programmer en die doet het prima,probeer eens BEIDE ic's (dus de 24c16 en de 16f84)op de programmer te prikken en programeer dan eens de 24c16.<BR>Let ook op dat de ic's goed in de ic-voetjes zitten,let dus op de halfronde uitsparing in de ic's en de voetjes op de programmer,beide uitsparingen moeten gelijk zitten<P>Suk6<BR>LocoMotion<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,<P>Allereerst super al die info<P>maar heb even een vraag ?<P>stel ik heb een kaart van funsat<P>stel ik heb een phoenixprogrammer<P>heb ik dan genoeg of moet ik ook nog een picprogrammer hebben ( dl-20 )<P>of<P>stel ik heb een kaart van funsat<P>stel ik heb een VP2 van willem<P><BR>welke van de twee zou jij aanbevelen zodat ik genoeg in huis heb .......<P><BR>met vriendelijk groet<BR>quickspot<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi all,<P>Ik heb de programmer maar retour gegeven en een nieuwe bij willem besteld.<BR>Dan gaan we het weer opnieuw proberen ;-)<BR>Alvast bedankt voor alle tips !!<P>Groetjes xpbe<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...