Ga naar inhoud


Geen Canal + France, Nederland en sinds twintig minuten daag Spanje!


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn Piccard-kaartje nu 10 dagen.<P>En alles is weg!!! Voor beroepslui als jullie, geen probleeem voor beginners...<BR>nooit niet mee moeten beginnen!!!<P>Zoals sommige luitjes al eerder doormailden, jullie site is moeilijk bruikbaar! Je moet al wat "background" hebben. Ik kan hier geen abonnement nemen op de nederlandse zenders, ècht vervelend! En wat die apparatuur mij al gekost heeft, om te huilen! <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste mensen,<P>Hoe kan ik een Piccard v1.1 programmeren met een gold programmer met die codes van Duck<BR>Ik heb een Philips Seca Ontvanger.<BR>Graag info hierover ik maak ook gebruik van de Gold software om de kaart te programmeren<P>Hartelijk bedankt<P>Jan<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn ze ook uitgevallen op het Nederlandse pakket na, die is gewoon naar 31jan 1 gegaan. Ik gebruik de Katama au-files, inmiddels werkt alles wel weer maar moest ik de au's eruit halen.<BR>Wie wil kan mijn setje uitproberen, downloaden kan vanaf <A HREF="http://www.ussr.to/All/fluit/duck.zip" TARGET=_blank>http://www.ussr.to/All/fluit/duck.zip</A> <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo kan iemand mij vertellen of de duck file's ook werken in een philips seca box<BR>heb die box ter reperatie hier staan maar hij slikt niks dus van daar deze vraag <BR>(lijkt me een cam probleem)<BR>wie o wie geeft het antwoord?<BR>groeten Pecari.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

de bestanden van duck draaien hier perfect in de 5816 . Tot nog toe eigenlijk alles wat ik er in gehad heb katama yoakam secanix noem maar op nergens een probleem mee.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indieke, het is natuurlijk wel zo dat je niet moet lopen klagen, gewoon veel lezen en uitproberen, je kan altijd nog een abo. nemen voor de ned zenders. Je vraagt gewoon een familelid of kennis om het abo. op zijn naam te reg., dus dat kan het probleem niet zijn. Ik ben ook nog een beginner, maar zoals met alles, vallen en opstaan en weer doorgaan en het gaat toch gewoon om de kick om het zelf voor elkaar te krijgen.<BR>Ik weet zeker dat als je echt je best doet er best wel mensen zijn die je willen helpen, maar niet op deze manier.<BR>Gr. Johnny Doe<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by django:<BR><B>duck je bent bedank voor het plaatsen van de file.er is toch nog gerechtigheid.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Kijk hier kan ik nou net even niet tegen met andere woorden doet sat4all mensen onterecht aan als we gratis kijken mensen hier niet meer op de wenken bedienen. (want daar gaat het dan toch om Django !!!)<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer deze eens<P>Link op verzoek van gebruiker weggehaald... Kan iedereen ook zelf met zijn eigen bericht met de edit functie SW<P>sus6 Helgo<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 02 December 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...