Ga naar inhoud


Geen Canal + France, Nederland en sinds twintig minuten daag Spanje!


Gast

Aanbevolen berichten

Satwatcher, ik kan mij voorstellen dat als je zulke "noodkreten" leest, je jezelf afvraagt waar het hier eigenlijk omgaat, iets leren of vrijkijken. Ik vraag mij ook een ding af, hoeveel uur jij en andere mod.'s hiemee bezig zijn om deze "hobby" in goede banen te lei(ij)den.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is niet te tellen denk ik...denk als je echt het heel goed zou nagaan er 24 uur per dag altijd wel een mod aanwezig of bezig is met het board... Vinden we overigens helemaal niet erg hoor is ook voor ons onze hobby en ook wij leren nog dagelijks van dit board...<P>Maar af en toe denk je inderdaad wel eens oef waar doe ik het voor als je zulk soort reakties lees of hoort. Eigenlijk moet je er niet op reageren en dat doe ik ook in 999 van de 1000 gevallen niet maar als je net een stoot gelijkstrekkende email uit je box heb gerukt en je leest dit kom je er af en toe ook achter dat je een mens van vlees en bloed bent. <P>Gelukkig maar toch smile.gif<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet om jullie een veer in jullie kont te steken, maar ik vindt het een hartstikke leuk board en ik hoop dat jullie hier nog zeer lang met plezier mee kunnen doorgaan.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk jongens, alle begin is moeilijk. Ik ben gehandicapt, en kan me niet zo lang concentreren. Tv is voor mij heel belangrijk. Het proggen etc is zeker niet moeilijk, als je het eens hebt gezien, of is voorgedaan! Maar als je van nul begint is het heel ingewikkeld. En eerlijk... ik wil wel leren, maar ook niet weken geen beeld!!!! <P>Maar ik heb het opgelost!!!(hoop ik)<P>Een vriendelijke technieker hier benut zijn vrije dag om het mij allemaal eens uit te leggen zonder het te verprutsen.<P>Om zo ver te gaan om geen files nodig te hebben, zal wel even duren, maar ... ik hoop dan toch ook een èchte hobbyist te worden.<P>Het beste allemaal !!!<P>Indieke <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zo zie je dat er altijd iemand te vinden is via sat4all die een helpende hand wil bieden....<P>Overigens voor de mensen die op zwart staan en nog niet weten hoe keys te editten...de secaturk files in de DL die werken zeker tot het einde van de maand nog perfect en daar hoef je niets aan te editten...<P>Indieke....als je een keertje langs komt waaien in de chat zullen we eens een goede uitleg aan je geven van wat je dan nog niet echt allemaal snapt smile.gif<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Duck,<P>Als beginner zat ik al een aantal dagen te klooien. Jouw files werken prima. Great Work!!!! <BR>Ik ben mij aan het verdiepen hoe e.e.a. werkt! Misschien is er iemand die mij ven verder helpt<P>Groet, Johan<P>------------------<BR>(-:

Link naar reactie
Delen op andere sites

satwatcher mijn reactie van hierboven was niet om jou een steek tegeven.de file van duck had ik zelf niet nodig.maar mijn reactie was voor de beginners. het valt mij op dat als zij vragen stellen om hoe je een key moet editten of een key moet samen stellen ze er geen reactie op krijgen.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om op die vraag terug te komen, het is heel simpel om je eigen binairy aan te passen voor je eeprom , in de download sectie staat een bin editor (seca editor)die perfect werkt in combinatie met de pioneer files. even de bin. aanpassen met de juiste key's (die echt overal te vinden zijn) en je aangepaste bin. in je eeprom proggen.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, als het is gelukt dan zeg je achteraf het is niet moeilijk. De aangepaste Katama binfile die ik ter download had aangeboden was mijn eerste werkende bin. Inmiddels is de file ook voorzien van de januari keys! Het heeft mij een aantal leuke uurtjes bezorgd om de binfile werkende te krijgen, en het is daarna leuk om van anderen positieve reakties te krijgen.<BR><p>[This message has been edited by Duck (edited 06-12-2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin het steeds leuker te vinden, ondanks het nog altijd niet werkt. Mijn bevriende technieker en ik hebben er wat uurtjes ozitten. Nu is het zo, we hebben verschillende programmas en misschien gebruiken we niet de goede. Ik heb een Ome Willem, een piccard 1.01 program en een andere (pic c12 of zoiet). Met het Piccard lijkt het allemaal simpel, maar bij de controle loopt het toch mis, de bin file wilt niet geload worden! Veel erger zie mijn nieuwe topic, mijn com-poort is geblokkeerd door een virus, waardoor ik daarna mijn scanner niet meer kan gebruiken (nog altijd niet) Raar en vervelend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...