Ga naar inhoud


hulp gevraagd bij programmersettings


Gast

Aanbevolen berichten

download piccard 2.1<BR>prog je picje zoals je nu doet.<BR>start piccard 2.1 ipv. winphoenix, en programmeer hiermee je eeprommetje. piccard 2.1 is overal te vinden, kan nu niet uitleggen welke stappen je moet doorlopen, want programma niet bij de hand, maar kies eeprom, klik RECHTS van het vakje op het boekje voor het laden van je eepromfile, klik op programmeren, et voila. piccard 2.1 is veel trager met proggen dan winphoenix, dus even geduld. de statusbar geeft wel aan als'tie klaar is.<BR>sommige files zijn "autoupdating". het kan dus zo zijn dat de "key's" er niet instaan. druk je kaartje dus in je aston ci cam met de contacten naar boven, en wacht enige minuten voordat je begint te schelden.<BR>normaal gesproken, BEELD !<BR>succes<BR>prutsie<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,<BR> <BR>Ik kan mijn 'feestje' niet aan de praat krijgen.<BR> <BR>Het volgende heb ik gedaan:<BR> <BR>Lege goldkaart gekocht<BR>Een programmer gekocht (kenners , djazzie, zeggen dat het er 1 is van Erwin Electronics) <BR>kabel aangesloten op compoort 1<BR>programma gold140.exe gedownload en gestart.<BR>de verbinding met de programmer is ok<BR> <BR>onder tab 'pic'<BR> <BR>hex file geladen<BR>oscillator op xt gezet<BR>de rest op disabled<BR>en programmen maar. alles gaat goed .<BR> <BR>onder tab eeproms<BR> <BR>eerst de bin file omgezet naar een titel.h8 file met winphoenix<BR>file ingeladen in gold140.exe<BR>ook dit gaat allemaal ok<BR>device op 24XX08<BR>en uit het rechter rijtje heb ik ALLE mogelijkheden geprobeerd<BR>soms gaat het wel goed (oa bij galaxy 2)<BR>verify gaat ok<BR> <BR>programma afsluiten en vol goede moed naar de humax<BR>goldcard in de aston<BR>en..... nadaaaaaaaa frown.gif(<BR> <BR>wanneer ik in de humax bij de aston settings kijk staat er<BR>steeds 'card extracted'<BR> <BR>ik word er inmiddels licht sjagrijnig van frown.gif(<BR> <BR>dan nog dit<BR> <BR>in gold140.exe heb ik onder multimax tab niets veranderd.<BR> <BR>gaarne hulp<BR> <BR>bij voorbaat enorme dank !!<BR> <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...