Vl29 Geplaatst: 15 februari 2003 Geplaatst: 15 februari 2003 Bestaan er zgn kale CI's waar dus geen printplaatje inzit met de chips erop...het gaat dus alleen om de behuizing,mijn magic is een beetje te krom verbogen met het openen van de module en nu krijg ik hem niet meer in de ontvanger...wil dus de printplaat uit mn bestaande magiccam in een kale CI behuizing zetten zodat het weer werkt?alleen het metalen gedeelte is ook al goed genoeg dunkt me, of is dit een utopie? Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3, CDS en Ziggo kaart...
prutsie Geplaatst: 15 februari 2003 Geplaatst: 15 februari 2003 Ik ben bang dat je toch met een tangetje je behuizing weer moet proberen recht te maken. je kan ook een defecte andere CI openmaken en deze behuizing gebruiken natuurlijk. Wat waarschijnlijk het gemakkelijkste werkt is het voorzichtig afknippen (met een goede zijkniptang) van de lipjes, het plaatwerk met een klein tangetje rechtbuigen, en de blikjes met een druppeltje contactlijm aan de plastic houder vastplakken waar het printje inzit. Je kan ook je module met een plakbandje dichtplakken, ik doe dat eigenlijk altijd op deze manier. succes, Peter. Oh ja, soms moet je een beetje geweld gebruiken om een opengemaakte module in een ci slot te persen. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
mardy Geplaatst: 15 februari 2003 Geplaatst: 15 februari 2003 of inderdaad een goedkope defectie okiebokie cam kopen en de behuizing ervan gebruiken. Of van een toevallig passend pcmcia kaartje ( het blik dan !)
Gast Geplaatst: 16 februari 2003 Geplaatst: 16 februari 2003 Hi, Ik heb nog een paar nieuwe lege behuizingen liggen dus als je interresse hebt kun je me een mailtje sturen. Jenzy
Gast Geplaatst: 16 februari 2003 Geplaatst: 16 februari 2003 heb je er ook 1 voor mij, graag even replyen wat de kosten zijn, alvast bedankt.
JohnnyBee Geplaatst: 17 februari 2003 Geplaatst: 17 februari 2003 In de handel zijn wel degelijk lege CI behuizingen te verkrijgen, ik zal jullie een PM sturen met de firma die dat levert. Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
JohnnyBee Geplaatst: 20 februari 2003 Geplaatst: 20 februari 2003 Hoi jongens, ik moet effe een rechtzetting doen en jullie men excuses aanbieden, maar ik heb een grove vergissing begaan. Er zijn in de vakhandel wel degelijk lege PCMCIA behuizingen te koop, maar bij mijn weten geen CI behuizingen, ze zijn enigzins verwant aan elkaar, maar verschillen toch duidelijk. Sorry, my mistake, Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen