elektrik Geplaatst: 17 februari 2003 Geplaatst: 17 februari 2003 ik heb een mm1.02 omgeboud naar 1.04 nu kreeg ik gisteren de melding (16feb) pleas update to pentacrypt 1.11 bestaat die all? en waar? wel vervelend want de kader kwam tevoorschein en het was gedaan met het beeld <img src="/ubbthreads/images/graemlins/mad.gif" alt="" /> -hij die veel vraagt, weet veel-
prutsie Geplaatst: 17 februari 2003 Geplaatst: 17 februari 2003 nee die bestaat nog niet, maar 1.10 final doet het hier ook prima. deze versie staat bij de eend in de up/download van 15/02/2003. succes, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten