Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

de mastera 3 moet toch in 0 mode staan?

dit is de phoenix 6MHz

maar het gaat niet.

er zit een fun 4 kaartje in.

ik geraak er niet aan uit ook niet met

de uitleg erbij van duwgati

heb keys van sa...os

Geplaatst:

Wat jij wilt doen, is mij in ieder geval gelukt met isvedit42b.zip van de site van Duwgati. Dit dus met 6MHZ in de 0-mode op XP Home Edition en een Mastera3 en fun4. Een eerdere versie van Isvedit deed het bij mij ook niet, dus probeer dit eens!

 

suc6

 

Gorilla King

 

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...